Vilket spel ska man köpa?

Inaktiv
Vilket spel ska man köpa?

Vill ha ett nytt spel men vilket.
Vad rekomederar ni?

Medlem

Tja, ganska genrell fråga, vad lirar du för sorts spel?


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av WildThing:

Tja, ganska genrell fråga, vad lirar du för sorts spel?

Fps
Statergi

Medlem

strategi: shatteredgalaxy.com
FPS: www.planetside.com

Eftersom du postat i massiva onlinespel sektionen antog jag att det va mmo du var ute efter

Inaktiv

Rekomenderar CoH (Company Of Heroes) tanka demon o prova! det är ett andra världskrigs strategi med skön känsla.8)

Medlem

Strategi, för sci fi så regerar Dawn of War, fast jag tror SC ligger före i populäritet. Såeciellt efter Dawn of Wars uppkommande tillägg^^ 7 raser sammanlagt


signatur

Videomupp

Medlem

Ingen som testat shattered galaxies?
Det är gratis om man inte vill ha tillgång till en hel del andra grejer och fler levels.

Ganska skoj strategispel lirat mot massa andra samtidigt.
Man har ingen bas att oroa sig över, utan kör endast med sina trupper man sätter ut på banan och styr runt dom.

Sen kan man köra defensiv roll och support. Alla enheter är uppgraderingsbara och man kan levla varje enhet till nästa tier.
Med enhet menar jag inte en grupp av fotsoldater till exempel.. Utan en fotsoldat.
Det lönar sig att använda samma trupper om och om igen. Samt att reparera och läka dom.

skg
Medlem

Som jag skrev i en tråd tidigare, det finns inget spel som klår Dark Age of Camelot på högre levlar i RvR (Realm vs Realm)..

Medlem

Nä, finns fasen inte, och där kan du spela både FPS och Strategi. xD

Medlem

Denna hör nog mer hemma här.

Tråd flyttad.

Inaktiv
Medlem

Battlefield 2

Medlem

Americas Army(höhö)...faktiskt redigt kul om man sätter sig in i det...spelet tom gratis www.americasarmy.com (fps/soldatsim)

Day of Defeat: Source (om du har HL 2 vill säga) massor med spelglädje där ska jag säga dig!

Joint Operations

Medieval och Rome: total war

Sen finns ju gammla hederliga serious sam alltid en höjdare(tummen upp på den)


signatur

What seems to be the officer problem?

Medlem

Lätt #Okami om du har en PS2 liggandes :]

Annars rekommenderar jag Dawn of War: Dark Crusade, ett mäkta actionfyllt RTS som är blodigt värre. #Company of Heroes är inte heller fel.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av El-Dudeerino:

...

Let me explain something to you. Um, I am not "Mr. Lebowski". You're Mr. Lebowski. I'm the Dude. So that's what you call me. You know, that or, uh, His Dudeness, or uh, Duder, or El Duderino if you're not into the whole brevity thing.

:]


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

americas army är grymt!! Lirar de just nu! Strategi/Fps i ett gratis paket med grafik bättre än css

1
Skriv svar