Ang. NHL 07 och Fifa 07

Inaktiv
Ang. NHL 07 och Fifa 07

Hej, jag har kollat på några filmer från NHL 07 och Fifa 07 på youtube.

Jag undrar om NHL 07 kommer att se ut ungefär som i filmen nedan för på PC. Jag menar hur målvakterna rör sig o sträcker sig efter pucken och sånt. Ja ni ser själva i videon hur realistiskt de ser ut, bara jag ser på den så drägglar jag. Men de jag hört är att de kommer bara vara så för Xbox 360 och inte för PC eller nåt. Samma sak med Fifa ser sjukt coolt, ut men har hört att de bara ska va så för Xbox 360. Blir ruskigt ledsen om NHL 07 för PC är en ren kopia av 06 med nya lineups.

[http://www.youtube.com/watch?v=KrPBlhCFbkk]


signatur

Its only after you've lost everything, that you are free to do anything.

Inaktiv

har testat nhl 07 nu på pc och det var nog det sämsta jag varit med om. Samma grafik och känsla.. Det dom ändrat på är lite ljud och målvakterna är väl lite bättre. SJuukt, brukar då alltid vara mer ändringar än såhär i varje NHL spel.. Så jävla trött på EA. Kul att dom bara satsar på konsollskiten.

Inaktiv

varför går det inte att ladda ner demot till fifa?

Medlem

Alltså, vart kommer alla NHL/FIFA-fans ifrån egentligen?

Det är ditt fel Zampa.

Medlem
Skrivet av Rirre:

Hej, jag har kollat på några filmer från NHL 07 och Fifa 07 på youtube.

Jag undrar om NHL 07 kommer att se ut ungefär som i filmen nedan för på PC. Jag menar hur målvakterna rör sig o sträcker sig efter pucken och sånt. Ja ni ser själva i videon hur realistiskt de ser ut, bara jag ser på den så drägglar jag. Men de jag hört är att de kommer bara vara så för Xbox 360 och inte för PC eller nåt. Samma sak med Fifa ser sjukt coolt, ut men har hört att de bara ska va så för Xbox 360. Blir ruskigt ledsen om NHL 07 för PC är en ren kopia av 06 med nya lineups.

[http://www.youtube.com/watch?v=KrPBlhCFbkk]

här har du bättre kvalite:

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=2890


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

astie: aa det kanske är hans fel :P. Nej men jag sökte på google på demo till fifa så kom den här hemsidan upp. Dom har ju lagt upp en nedladningsfil till demot och nu går det att ladda ner filen iaf ska testa spelet snart

Medlem
Skrivet av hejhej:

astie: aa det kanske är hans fel :P. Nej men jag sökte på google på demo till fifa så kom den här hemsidan upp. Dom har ju lagt upp en nedladningsfil till demot och nu går det att ladda ner filen iaf ska testa spelet snart

Eller så är du samma troll, tillsammans med alla andra nykomlingar som spottar ut flera trådar om samma ämne istället för att hålla sig till en?

Ganska så patetiskt imho.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

Nån som vet hur man kör med den mycket omtalade skillsticken? Med bara höger analogstick skulle man ju kunna finta, skjuta och passa. Men jag kan bara passa med den. Finta gör jag som i NHL06 med Autodeke knappen eller dra vänster analogstick fram och tillbaka. Skjuta likaså...skottknappen som gäller. Passa kan jag göra med en knapp också istället för höger stick.
Är den nya skillsticken bara aktuell om han har XBOX360. Har själv en vanlig XBOX.

Medlem

NHL 07 för PC är INTE PÅ NÅGOT SÄTT värt pengarna!!!!! Otroligt lite förändringar, det är helt otroligt vad uselt.
Har du inte köpt nåt NHL sen 02 så kanske det är värt pengarna, annars behåll 06 och tanka hem nya rosters.
EA borde skämmas!!!

Inaktiv

ja tycker de e bättre dom satsar på konsollerna för min del smidigare slippa instalera å klyda å sen spela me rikti spelkontroll ist för tangenter.

Inaktiv

NHL 07 ser nästan exakt ut som NHL 06. Skulle inte märka någon skillnad på spelen faktiskt. FIFA 07 däremot är en grymt stor förändring jämfört med 06. Man ser verkligen att dom försökt jobba fram en ny spelmotor. FAST, fortfarande så rekommenderar jag starkt PES 6 före FIFA 07 om man inte köper spel bara för grafik. För den tiden som dom lagt ner på att göra grafiken bra i FIFA har istället lagts ner på att göra spelkänslan bra i PES.

<3


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

1
Skriv svar