Medlem
Resovoir dogs

Är det någon som har köpt och testat på Resovoir dogs än? Tycker det varit ovanligt tyst om just det spelet.

Medlem

lovar det finns en anledning till det.... det förtjänar ingen uppmärksamhet... så please moderator ta bort denna tråd så inga spår existerar!

Medlem

Det låter onekligen charmigt att råna banker och använda oskyldiga som sköld i skepnad av Mr Blonde, men jag har det lite för tajt i ekonomin just nu för att kunna satsa på något annat än sådant som jag vet att jag kommer att gilla :/


signatur

Aj, dina ögon!

Inaktiv

de screens man sett ser det ut att vara ett halvdant spel, grafikmässigt tillhörande xbox/ps2.

men har inte spelat det så tänker inte säga att det är bra eller dåligt, har bara en känsla av att det inte är bra.

släpps en del film-spel, men inget verkar kunna leverera direkt. sådana storfilmer med som man nästan inte vågar testa spelet för att man ska bli irriterad på att de utnyttjat klassikern till att sälja spel bara

Mr Pink, Steve Buscemi, är för övrigt min favorit i filmen

Medlem

Ett ganska dåligt spel som påminner väldigt lite om själva filmen. Tanken är bra och vissa inslag i spelet är ganska kul (bullettime-sekvenserna) men över lag suger det ganska hårt. Den typen av spel där man inte ens orkar sig genom första uppdragen...

-Grafiskt fult utan finess
-linjär hjärndöd gå/skjuta
-modellerna liknar inte orginalen
-rösterna liknar (för det mesta) inte orginalen
-samma sak om och om igen

+Bullettimesekvensen (som i call of juarez ungefär)
+Att man kan ta gisslan och klara sig utan att skjuta någon.

Rekommenderas inte.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Äh ni är så tråkiga allihopa. GTA har ju ful grafik och relativt hjärndött men skitkul endå, och där kunde man inte ens ta gisslan. DNs testare tyckte det var för våldsamt. Lol på DN.

Borde inte FZ testa det, eller har de gjort??


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem
Inaktiv

signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

skräp spel ser det ut som. FLOPP


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar