Snygg ny flygsim?

Medlem
Snygg ny flygsim?

Tjena.

Letar efter en ny nice flygsim, har spelat F22 ADF (är EXTREMT nice) i ett bra tag, men vill ha snyggare grafik då spelet släpptes för snart 10 år sedan (!). Har även varit ute vid gamla F1 och flygit J-35 Draken simulatorn men det är lite dyrt för ett längre spelande.

Flight Sim X är beställd, jag har även tittat lite på Lock On Modern Air Combat och den ska beställas. (Hoppas bara det finns option för engelska tal-varningar, min kunskaper om tyska och ryska är ganska minimala)

Vad jag är ute efter:

* Någonting lika nice som F22, mycket knappar (som går att klicka på interaktivt i spelet) och funktioner.

* Många plan att flyga. Gärna lite annorlunda plan typ SR71, Mig25, Viggen och lite andra plan än "de vanliga" F15, F16, Mig29.

* Vill gärna göra hangarfartygslandningar, var rätt coolt i F18 Interceptor på Amigan. Gärna med lite vind och dåligt synbarhet den här gången.

* Vill Inte bara ha en combat sim utan en bra free flight i en snygg spelvärld med 142 pixelshaders och satelitfoto baserade världar.

* Modbart. Ska gå att göra egna plan, flygplatser och sånt. Gärna med nåt bra community.

Några tips?

Medlem

il-2 kanske? snygg spel, dock har du där Ww2 flygplan.

http://www.webhallen.com/prod.php?id=32640&traff=1


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Rekomenderar starkt: Wings over Europe.
För drygt en vecka sedan så släpptes AJ-37 Viggen, sen finns även flp-35 och flp-29 redan 8)

Finns en hel drös med addons till spelet och det kostar inte så mycket heller för den delen.

Men annars har du juh Lock on-Flaming Cliffs

Medlem
Skrivet av PredaKing:

Wings over Europe

Och vart köper jag det? (Snälla, säg inte "på sidan" för jag köper inte vad som hellst över internet, det där med SSL och säkerhet har inte alla förstått)

Medlem
Skrivet av Ichinin:
Skrivet av PredaKing:

Wings over Europe

Och vart köper jag det? (Snälla, säg inte "på sidan" för jag köper inte vad som hellst över internet, det där med SSL och säkerhet har inte alla förstått)

Jag skulle köpt det på play.com, men du får nog köpa det i nån välsorterad spelbutik istället.


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

1
Skriv svar