Medlem
Prey

Hallu,

Jag laddade ner Prey demot från FZ och tyckte spelet var helt övergrymt:D täntke höra med folket va ni tyckte om spelet både spel och grafikmässigt


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Tycket det verkar riktigt bra, blir säkert ett köp senare, men du, det finns en sådan här tråd redan :).

http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=2704


signatur

<3

Medlem

ahh thx XD


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

prey var störtskönt

ett minus är att det startade inte på windows millenium


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

meh no offence, Millenium come on ?


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Skägg.
10 Chambers

Det officiella stödet för ME och 98 ska enligt MS försvinna under juli, så det kanske är dags att byta


signatur
Medlem

Tycker Prey rocka riktigt bra, riktigt skön början också. Skulle vilja ha bättre dator dock, elelr Xbox360, men för dyrt nu.

Medlem

Ja fy fasen Prey verkar fruktansvärt interresant! Det är 3D realms som gör det vet ni! Det är lite duke-känsla över det att du kan spola och tända lampor och sånnt :D:D:D:D:D


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

PREY är skit coooolt:D.. diggar det som fan


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=qkC8UaOQAs4

Där kan du se en liten snutt av spelet. Spring och handla det innan affären stängs

Medlem

Gaah, måste beställa det innan helgen är slu så man får de nån gång


signatur

Videomupp

Medlem

Spelade demot på xbox 360. Och demot får 9/10. Grymt bra grafik, bra ljud, roliga vapen, coola fienden och grymt coola banor (klättra på väggar ftw).


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

brukar inte gilla såna spel men detta är ett undantag :D.. så jävla grymt bra :D.. men jag är på sista banan nu:\


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Klart bättre än vad jag hade förväntat mig, fast det var nog lite för lätt ändå och så kändes det lite för kort för jag spelade igenom det på två kvällar. Synd att multiPREY var så dåligt också. Fan vad jag gnäller ikväll! Spelet är bra, punkt slut.

Inaktiv

Är troligtvis i slutet av spelet, hur f-n fixar man det stora klotet som snurrar? :\

Medlem
Skrivet av Ufo:

Är troligtvis i slutet av spelet, hur f-n fixar man det stora klotet som snurrar? :\

Antar att du menar den näst sista bossen. Gå in i "spirit" mode och skjut på en platta, växla snabbt tillbaka och skjut den plattan med valfritt vapen. Fortsätt så tills alla är förstörda.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Tack, har hållit på ett tag med den bossen nu.

1
Skriv svar