Poll: Det mest effterlängtade spelet?

Inaktiv
Poll: Det mest effterlängtade spelet?

Jao, blev lite Multi-Platform Spel...
Försökte ta med de vanligaste populäraste iaf.

min röster hamnar givetvis på CnC3 & DNF, Stalker.

(Du får rösta på 3 spel)

------------------------------
Edit:1
bara, bara o bara?! får max ha 25st alternativ, annars skulle jag lätt lagt upp ett dussin till så välj de spel ni längtar efter mest på listan minst 2 max 3, och sen, om inte just "ditt" mest efterlängtade spel finnes i alternativen. så skriv i comment
------------------------------


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Max Payne 3, SC 3 samt HL 3.. Fast, ett nytt Doom kanske. Vore intressant hur det skulle se ut.

Medlem

Zelda: Twillight Princess, Half-life 3 och Resident evil 5 :).


signatur

<3

Medlem

Blev Max Payne 3, No One Lives For Ever 3 och GTA 4. Max ligger nog högst upp den listan.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Warhammer Online, GTA 4 och CnC TW.

Inaktiv

Argh, skapligt svårt val det blev... Blev tvungen att dissa C&C och Fable 2. Jag tror att wow expansionen, dnf och d3 lockar något mer faktiskt.

Medlem

Duke Nukem Forever, Half-Life 3 , Grand Theft Auto 4
Skulle lätt rösta på 5 till men får väll bli dom här tre

Medlem

S.T.A.L.K.E.R., Grand Theft Auto 4 och Armed Assault, fast det fanns ju inte med på listan, så det fick bli Crysis istället.

Inte Doom 4 eller Quake 5, men däremot ids nya projekt som inte är något av dem :>

I brist på det blev det ET: QW, Starcraft 2 och Zelda.

Inaktiv

Trist att MP3 aldrig kommer, aja.. Half-Life 3 och Gta 4 fick min röst


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Diablo 3 hands down. Satte på GTA4 bara för att jag var tvungen att välja ett andra alternativ.

Medlem

Max Payne 3, C&C spel.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Warhammer Online.

Fast visst vore det kul om man fick höra att både Starcraft 2 och Quake 5 har börjat utvecklas men det får man väl vänta på ett bra tag tror jag.

Medlem

GTA4 kommer ju nästa år. Röstade dock DNF, SC2 & ET: QW

Medlem

HL3 Crysis och Spore är iallafall de jag längtar efter=)

Medlem

Spore och Diablo 3... fanns inte så mycket annat för mig.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem

röstade på MP3, ET:QW sista spelet var dock väldigt svårt, många som jag väntar på men inget som jag egentligen skulle säga kan vara mitt favoritspel, men starcraft 2 blev ett okej val ändå

Och till meller, MP3 har jag för mig ska vara på gång av rockstar, var väldigt länge sen man hörde något, får bara hoppas att de inte förstör det eller något

Medlem

Ett RIKTIGT Starship Troopers skulle ge mig hjärtklappningar.

Annars är det Startcraft 2, Operation flashpoint 2/Armed Assault och Quake Wars.

Ett NOLF 3 skulle vara roligt dock. Hade klämt in Gears of War om jag hade ägt en Xbox 360 vilket jag imo tycker från videos är arsehäftigt.

Flakmonkey

UT2007 fanns ju inte ens med på listan så det fick bli Gears of War, Halo 3 och Zelda

Medlem

MGS4?.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

Uppdaterade posten. läs "Edit:1"


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Varför finns inte NWN2 med i listan?

Medlem

d3 och max payne


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Q: Varför görs det så mycket sequels?
A: För att folk vill ha sequels!

=D


signatur

I never hate in plural.

Medlem
Skrivet av Bwerf:

Q: Varför görs det så mycket sequels?
A: För att folk vill ha sequels!

=D

:D:D. Eller för att mjölka pengar :). Men visst, sequels är bra sålänge dem inte förstör allt.

Medlem

Men lätt XSI's Fighter Ops.

http://www.fighterops.com/


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

GGGGGTTTTTTAAAAAAAAAAAAA....... Arr, för övrigt finns det mer än tre spel som jag dreglar över på den där listan

Medlem

Du glömde Alan Wake. Är nog det spelet jag längtar mest till just nu. Annars verkar ju Crysis grymt coolt.

Inaktiv

STALKER!!!


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Inaktiv

GTA 4, Spore å HL3. Spore framför allt.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

12
Skriv svar