Inaktiv
problem

när jag ska starta mitt himan så stängs det direkt ner efter första videon.. inget felmeddelande eller nåt.. blir så less när folk inte kan släppa spelen FUNGERANDE..

Inaktiv

jag har GeForce 4 Ti4200 medusa

Okej. Om jag minns rätt hade äldre grafikkort problem med att komma förbi filmen. Jag kan själv inte starta det på mitt FX5500.

Kolla närmre [http://www.hitmanforum.com/forum/], där stod det en massa workarounds om jag minns rätt. Det kräver numera registrering och jag har inte orkat regga ännu Men de borde ha lösningar på ditt problem.

Lycka till.

Inaktiv

tack för länken.. nån skrev att man skulle högerklicka på den här datorn , egenskaper, avancerat, inställningar under prestanda..
sen dataexkrevnånting skydd och sen aktivera.. detta fungerade dock inte för mig.. men.. för det fungerade för personen som skrev det :/

Isåfall kan jag inte hjälpa dig mer. Kolla igenom forumet lite till och skriv kanske en post om ditt egna problem, så kanske du får en lösning

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Okej. Om jag minns rätt hade äldre grafikkort problem med att komma förbi filmen. Jag kan själv inte starta det på mitt FX5500.

Kolla närmre [http://www.hitmanforum.com/forum/], där stod det en massa workarounds om jag minns rätt. Det kräver numera registrering och jag har inte orkat regga ännu Men de borde ha lösningar på ditt problem.

Lycka till.

hm, säker på att det bara är grafikkorten som ställer till problemen? Funkade prima(laggade dock) på min polares dator, med ett Fx5500.

Till trådstartaren : Finns ju en patch annars att tanka, vet inte om det hjälper men kanske, har inte kollat på changelistan.

Mitt Fx5500 kan starta det utan problem, men det är inte spelbart. Däremot har jag för mig att äldre grafikkort än så, till exempel GeForce 4, hade problem med filmer.

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Mitt Fx5500 kan starta det utan problem, men det är inte spelbart. Däremot har jag för mig att äldre grafikkort än så, till exempel GeForce 4, hade problem med filmer.

aha, jo som sagt så laggade det ju på min polares dator, om det inte vore för att resten av den vore bra så skulle det väl vara omöjligt att röra på sig

1
Skriv svar