Age of Conan hardcore pvp guild söker aktiva members till launch

Inaktiv
Age of Conan hardcore pvp guild söker aktiva members till launch

Vi är ett gäng lirare som nu dratt igång en guild som vi håller på och fixar med.

Vi kommer från olika wow guilder där flesta spelat med bättre guilder i Europa och kört hardcore endgame/top arena teams.

Även folk som spelat top endgame EQ2 eller spelat med några av dom större och bättre allianserna i Eve Online.

Våra planer är att nöta hardcore som är det enda flesta av oss kan och ligga i topp.
Målet är att bli nr.1 på servern som vi flesta är vana vid från tidigare servrar vi spelat på.
Dom flesta är 20-30+ år unga.

Vi söker nu fler likasinnade spelare som har planer på att ligga i topp och eventuellt nöta hardcore.

För mer info joina oss på #Lotka-Volterra @ Qnet

Forum är uppe men inte så aktivt än, hemsida kommer strax innan launch.

Kommer ha ventrilo/teamspeak server körandes som vi har på IT Café

Medlem

"Vi kommer från olika wow guilder där flesta spelat med bättre guilder i Europa och kört hardcore endgame/top arena teams."

Sånt där sänder ut varningsignaler, första "wow" där folk anser sig "spelat" med dom "bästa" guilderna i europa är alla guilderna som raidar i princip ;p

Sen brukar sån här elitism dra till sig mycket idioter, så tror ja avstår ;p

Medlem

Håller tyvärr med den fulla apan

Inaktiv

Vet inte vad det är du vill ha sagt. Men vi är ett bra gäng och vi har folk som legat i toppen med instance progressing i wow bl.a där Drama och DnT legat bättre,, när US servrarna låg före me instance release och även andra spel med endgame

Även folk som kört arena och vart topprankade.

Så det är inget man "anser" utan vad vi sett enligt statistiken på alla sidor som hållt i updaten med server firsts och world firsts med boss kills,, då jag själv var med och skapade guilden.

"Sen brukar sån här elitism dra till sig mycket idioter, så tror ja avstår ;p"

Kanske det gör,, men oftast så beror det på att folk är avundsjuka då dom inte får joina och inte har möjligthet att göra allt de som dom som är "elitister" gör och börjar då snacka skit.

Har vart med om det förr,, ena dagen vill någon joina men tyvärr så är det fullt,, nästa dag joinar han nr.2 guilden och börjar snacka skit.
Sen senare så skickar han apps ändå om o få joina :/

Men tyvärr så letar vi inte efter folk som er ändå,, ni verkar ju inte ha den rätta attityden. Även ifall vi inte kommer att bli bäst så är vårat mål att bli bäst och har höga förväntningar på oss själva.
Vi är ingen pve guild och vårat mål är inte att bli corpsecampade och spendera timmar på att helt enkelt va urusla och dö.

Vi har folk som har tid, erfarenhet från flera andra mmorpg och viljan att bli bäst.

Och söker likasinnade spelare som strävar efter att bli bäst och inte någon medelmåtta som springer runt utan att lyckas med nåt speciellt än o utforska spelet.

Vi har spelare som är casual players och helt nya också, men fortfarande vill dom bli bäst på det dom gör.
Vi har bra mycket folk över 30år gamla med familjer och deras mål även om dom är vuxna är att försöka bli så bra som möjligt i det dom gör,, och därför gör det våran mix väldigt bra för vi har yngre folk som spelat/spelar mer än 10h/dygn och vana vid att spela endgame.
Så det kvittar ifall du är 15 eller 45 och spelar 1 eller 10h om dagen, så länge du vet att du vill och kommer att göra allt du kan för att göra guilden bäst så är det ok.

Var tvungen att svara för du verkar ju INTE veta hur det är med att vara nr.1 guild i något med avundsjukan som uppstår från andra,, som senare blir mycket skitsnack och hat guilder imellan.
Och INTE veta vilka vi är.

+ i Age of Conan så kommer man ha playercities och battlekeeps som folk kommer att försöka förstöra.
Om ni skulle spela,, skulle era planer vara att bara va, bygga upp och sen skita i att hålla de kvar? Låta era members spendera timmar till att bygga upp något dom gillar för att sen bli ner rivet av en annan guild som vill åt resurser?

:/ ok?

Medlem

^- Hälften av ditt inlägg besvarade ju ungefär den sterotypen som jag beskrev. So, point made and point proven ^-^

Inaktiv

Hälften av mitt inlägg jag beskriver är sanningen med vad vi uppnått förr och att vi har tid o passion o göra något bra utav AoC också istället för att göra en kompis guild som sen blir slaktad av andra som är större, mer engagerade och mer organiserade?
Och att vi vet vad som krävs för att ligga på topp och leda något som kommer göra sitt yttersta för att bli så bra som möjligt.

Kan du snälla tala om i vilket spel du spelat där "stereotypen" är som vi?

Vill gärna veta mer om vad du känner till om oss och andra "elitister" utan att du känner oss eller veta vad för bakgrund vi har från andra spel.
Liksom svårt med att dra till med något utan att komma med lite bättre fakta och bevis från när var och hur.

Antar du inte ens ska spela men är en ännu större nolifer än vi som spelar o whinar på forum bara.. Men de gillar jag också

Fear the forum warriors

Medlem
Skrivet av Rhen:

Hälften av mitt inlägg jag beskriver är sanningen med vad vi uppnått förr och att vi har tid o passion o göra något bra utav AoC också istället för att göra en kompis guild som sen blir slaktad av andra som är större, mer engagerade och mer organiserade?
Och att vi vet vad som krävs för att ligga på topp och leda något som kommer göra sitt yttersta för att bli så bra som möjligt.

Kan du snälla tala om i vilket spel du spelat där "stereotypen" är som vi?

Vill gärna veta mer om vad du känner till om oss och andra "elitister" utan att du känner oss eller veta vad för bakgrund vi har från andra spel.
Liksom svårt med att dra till med något utan att komma med lite bättre fakta och bevis från när var och hur.

Antar du inte ens ska spela men är en ännu större nolifer än vi som spelar o whinar på forum bara.. Men de gillar jag också

Fear the forum warriors

Haha tror inte någon som säger;

"Men tyvärr så letar vi inte efter folk som er ändå,, ni verkar ju inte ha den rätta attityden"

efter två stycken meningar har rätt att säga att någon dömer någon förfort.

Har aldrig sagt något om att du eller dina polare är idioter, utan jag sa att elitism(som det just det du beskriver hela tiden om och om igen) drar till sig idioter.

Och jag tänker inte ge mig in i någon diskussion med en människa som börjar med personliga påhopp, trodde faktiskt du kunde bättre än så.

Inaktiv

Om du inte vill joina eller vara med och forum bråka så är det lättare att hålla sig utanför än att lägga sig i.. Eller?

Om vi går ut klart och tydligt med vad vi står för, vad vi uppnått tidigare och vad vi vill,, så är det väl inget fel med de?

Om vi vill visa direkt vilken inställning vi vill att folk ska ha istället för att vara en guild på 500+ pers(forum tråden ovanför lr under?! AoC) med massa randoms som dom aldrig kommer att kunna ha koll på och hälften av folket inte ens kommer att lära känna varandra och förmodligen kommer att flyta runt i spelet som ingenting,, då dyker du upp i min rekryterings tråd och kallar oss för elitister och menar på att vi är idioter.

Du kanske inte hade en aning om att vi har flera stycken 30+are som kommer att hålla i spakarna,, och oftast som mest så har dom ganska bra koll på hur man uppför sig och hur man ska styra saker så mesta är rättvist och att folk sköter sig utan att smutsa ner ryktet för en.

Det är goda människor som fastnat för datorspelandet som har det som en kul hobby och brinner för det dom gör.
Vi har även yngre spelare som kommer kunna lägga ner mer tid och stå för "hardcore" biten.

Så kom inte hit och lägg dig i min tråd och kalla oss för nåt och mena på att vi är ett gäng idioter bara för att vi haft spelare som haft tid och viljan i tidigare spel och uppnått något med deras guilder.

Jag kunde struntat i att ta med våra tidigare meriter,, men då ser vi ut som en i mängden av alla andra guilder som vill rekrytera utan nån slags tidigare erfarenhet,, och då väljer dom förmodligen inte oss då dom andra tagit in väl över 100+ av allt möjligt folk utan att bry sig on kvalité utan bara kvantitet.

Så snälla förklara för mig igen vad jag gör för fel i min tråd och sen också vad du gör rätt/fel.

Btw det är inte WoW vi ska spela

Edit: Om det är skrytet som skär sig i ögona på dig så får jag be om ursäkt, men tar hellre med det så folk som undrar kan fråga vart och med vilka vi spelat med så dom vet att vi är några att satsa på ifall dom ska börja spela AoC än att lämna det utanför och kanske förlora nån osäker hardcore spelare till nån annan guild.
Ursäkta igen

Medlem

^- Tror du missförstått vad jag sagt från första början kallar ingen av er idioter utan att elitism(som är det ni förespråkar,
skitsamma om det är dåligt eller inte) att det drar till sig idioter.

Förstår inte hela ryktes grejen du dillar om eftersom ett rykte om mig i ett online spel rör mig inte det minsta, så om det betyder så mycket för er/dig så kör på det ;p

Lycka till med eran guild i vilket fall som helst, och hoppas ni lyckas bra med eran recruitment! Jag ska iallafall invänta PVP weekend nu så blir det lira av.

Inaktiv

Första me ryktet så vi får de ur världen,, du verkar ju inte ha någon större koll med att spela i en topp guild så du kan ju inte veta mer om idioter i elitistiska guilder än om Maradona käka sina bönor idag. Discussion Closed

Sen..
Kan du inte förklara dig lite närmre på hur det drar till sig mer idioter än någon random guild som plockar in 500+ members utan att ens känna dom?
Du tror inte att dom kommer att kicka minst 200pers av dom för att dom märker att det är en massa nötter dom inte kommer att behöva ifall det är en guild som ens bryr sig?

Förstår inte varför du hoppa in här och menar på att våran guild skulle dra till sig idioter bara för att vi har mål som guild att bli så bra som möjligt för vi har haft likadana mål förr som vi uppnått.
Och vad du menar är ju nästan samma sak som att kalla oss idioter för vi drar till oss idioter,, då betyder de ju att vi är idioter som drar till oss andra idioter? err hmm

Alla är vi idioter på något sätt,, vissa på ett bra sätt vissa på ett dåligt,, och för din del så lutar det mot den sistnämda just nu

Antar du trodde vi var några randoms som "tror" vi vart bäst förr fast egentligen har vi varit medelmåttor.

Sorry men du hade fel :<

Och du svarar aldrig på mina frågor heller,, undrar varför :/

Just name it och vi avslutar detta med en Bomberman Live match 1v1

Peace out
(i löv this stuff!!)

Medlem

"Och du svarar aldrig på mina frågor heller,, undrar varför :/"

För att dina frågor kommer ur att du har missförstått vad jag försöker säga. Ser ingen mening med att försöka svara på frågor som har kommit ur ditt missförstånd.

Även om du tycker att dina personliga påhopp är fyndiga eller till och med roliga så påvisar dom mycket av din karaktär. Så jag skulle faktiskt sluta med det i en tråd där ni faktiskt försöker få med er medlemmar.

Inaktiv

Asså seriöst?
Vem är du och vad vill du?

Du kommer in här och skriver massa skit utan att du ens kan backa upp till din erfarenhet från var när och hur?
Och sen börjar snacka massa skit om ""^- Hälften av ditt inlägg besvarade ju ungefär den sterotypen som jag beskrev. So, point made and point proven ^-^"" och sen "påvisar dom mycket av din karaktär".

Hur kom du på allt det du skrivit om elitism drar till sig idioter osv?

"""""""Sånt där sänder ut varningsignaler, första "wow" där folk anser sig "spelat" med dom "bästa" guilderna i europa är alla guilderna som raidar i princip ;p

Sen brukar sån här elitism dra till sig mycket idioter, så tror ja avstår ;p """""""

Du svarar ju inte på mina frågor..?
Du drar dig ju undan och hittar på massa andra ursäkter om att det bevisar hurdana vi är och nu min karaktär.
Bad dig att svara på vad det var som du tyckte var fel av mig att skriva i min rekryteringstråd?

Så svårt att svara på? Eller varför la du dig i från första början om du ändåså inte skulle joina?

Och jag tror nog dom flesta skiter i vilket om vad jag skrivit då det är du som är idioten som kommer in här och tror att du vet något om oss och hur vi "elitister" är.

Om vi är "elitisterna" så måste ju det göra dig till "nooben" isåfall?
Eller vadå?

Jag tycker detta är skoj för jag tror jag hittat en större forum warrior än jag som tidsfördriv,, men tyvärr sämre.

Och om folk verkligen tror vi är så här dumma mot andra så får dom gärna komma in i vår irc kanal eller regga på forumet och se hur schyssta vi är och hur skoj vi har oavsett hur länge vi kännt varandra. Vi är snälla mongon som driver med allt och alla för att få tiden att gå tills vi kan spela.

Det är bara mot DIG "Drunken_monkey_boxer" jag är elak mot för det var bara DU som börja detta.

Medlem

^- Haha you've made me speechless. Happy gaming mate ^-^

Tillbaka till AOC PVP weekend! Cheers

Medlem

Lotka Volterra? Känner igen det från min tid i EVE

IAF jag kan vara intresserad då PVP är det jag är mest intresserad av, även om AoC inte blir så hardcore som jag hoppats på så kan det ju vara ett tidsfördriv ett bra tag ändå.

Vad är addressen till forumet? Om det inte redan skrivits å jag missat det.

Inaktiv

It was a nice battle!

Hoppas du fick ut vad du ville av betan!
Och lycka till med AoC sen!(ifall betan inte avskräckte dig)

Inaktiv

Jag känner mig riktigt intresserad av detta. Har varit ifrån MMO's i ett halvår nu, senast WoW som jag spelade lite halvseriöst sedan releasen och emellan det lite Vanguard: SoH, GW och Lotro, innan WoW var det Star Wars Galaxies. Har väl aldrig varit riktigt riktigt hardcore ändå om jag kunnat sitta dagar in och dagar ut framför spelen.

Har aldrig riktigt satsat seriöst på ett spel men nu känner jag mig riktigt taggad inför AoC efter ett halvårs frånvaro från MMO och vill verkligen börja spela riktigt seriös PvP och vara bland de bästa. Har spelat ett par MMOs innan som jag nämnde ovan, mestadels varit inriktad på PvP då så jag kan endel sen innan.

Eftersom jag inte fick något jobb i sommar (är 18 år om du vill veta) så känns det som att jag kan fördriva ett par timmar extra på spelandet än vad jag brukar. Men men, som sagt jag är extremt taggad och motiverad för att spela seriös PvP och vara bland de bästa på servern.


signatur

Its only after you've lost everything, that you are free to do anything.

Inaktiv

Avbokade just GTA 4 för att ge AoC mer tid, bara det visar hur taggad man är xD. Men men, tyvärr har jag inte kommit med i betan fast än jag i princip skrivit upp mig på varenda grej där dom delar ut beta nycklar.


signatur

Its only after you've lost everything, that you are free to do anything.

Medlem

Jag och 2 stycken (troligtvis yterliggare ~4 personer) är intresserade av att ansluta.
Hojta till när ni har forum uppe.


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem
Skrivet av Slont2006:

Jag och 2 stycken (troligtvis yterliggare ~4 personer) är intresserade av att ansluta.
Hojta till när ni har forum uppe.

Prova

http://vilya.net/lotkavolterra/Community/forums/

Inaktiv

Tjena Slont!
yume gav dig länken där.
Har precis bytt till nya forum så vi kommer ha forum+sida liggandes på samma server och slippa massa reklam.

Håller fortfarande på och trixar så det kan se lite dött ut för tillfället då vi håller på och får alla att regga om sig på nya stället.

Kika in på ircen eller posta på forumet så hörs vi av!

Medlem

Usch, aldrig använt Mirc aktivt så jag har faktiskt lite problem. Tankade Mirc från www.mirc.com och installerat det. Men har problem att hitta eran server. Varje gång jag tar join channel och "#Lotka-Volterra" så kommer jag in ett chatrum där jag är helt ensam ^^

Tacksam för hjälp


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Inaktiv

Du är troligtvis inte inne på QuakeNet servern. Gå in i options och klicka på servers och sedan add och sedan på description quakenet, IRC-server: stockholm.se.quakenet.org och port: 6669

sen borde de inte va några problem


signatur

Its only after you've lost everything, that you are free to do anything.

Medlem

Nämen, ser man på.

Tack för hjälpen. Det uppskattas


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem

Jag och ett par polare funderar på att ansöka. Ifall vi skriver en application i erat forum, måste var och en göra det eller kan vi snacka med ngn så hela gruppen kommer med? Det kan vara allt från 6-12 pers faktiskt, har inte pratat med riktigt alla än.

Medlem

lol spelet har inte ens släppts än
Kanske inte ens finns guilds x)
Men jo det är klart men ändå...ni kommer vara trötta på spelet när ni äntligen får spela


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

lol spelet har inte ens släppts än
Kanske inte ens finns guilds x)
Men jo det är klart men ändå...ni kommer vara trötta på spelet när ni äntligen får spela

Ööö vad yrar du om?
Du verkar inte ha alla kor i hagen om man säger så,, om jag skulle få gissa så är du inte en dag över 15 och med typ ingen/eller WoW som tidigare mmorpg erfarenhet.

Det finns guilds ingame och vi kan starta en innan då vi är ett bra gäng som känner varandra på något sätt sen tidigare så vi har en stabil stomme att bygga på.
Flertal spelat/spelar betan,, och nej vi kommer inte tröttna på att spela när det väl kommer då flesta gillar att spela mmorpg och vi har längtat efter ett nytt spel.

Fanx

Inaktiv

Har skickat priv till dig Phace om var vi kan snacka.

Inaktiv

Skulle man kunna få veta åldern på dom som leder guilden?

Inaktiv
Skrivet av pimpim2:

Skulle man kunna få veta åldern på dom som leder guilden?

Får jag veta din först?

Om du vill nåt mer än att visa attityd som du gjorde i andra tråden om filmen som Athaleos gjort så finns vi på irc eller forumet och är trevliga.
Annars så blir det dumma svar på dumma kommentarer.

Inaktiv
Skrivet av Rhen:
Skrivet av pimpim2:

Skulle man kunna få veta åldern på dom som leder guilden?

Får jag veta din först?

Om du vill nåt mer än att visa attityd som du gjorde i andra tråden om filmen som Athaleos gjort så finns vi på irc eller forumet och är trevliga.
Annars så blir det dumma svar på dumma kommentarer.

Tack för svaret.

Skriv svar