Medlem
Age of Conan

Jag bara undrar vilka som ska börja med detta fantastiska rollspel, som förhoppningsvis kommer du den 20 maj.

Skriver också för dom som är intresserade av att börja med det, vi är 12 personer som jag känner som kommer att börja och runt 5-10 som kanske börjar.
Vi kommer starta en klan när spelet börjar och undrar redan nu vilka som skulle vilja vara med, vi har tänkt att vara en "semi-hardcore" klan där vi inte har några speciella mål i början bara att upptäcka spelet och njuta av det!
Inte rusha till lvl 80 och börja med end-game.

Skriv till mig om du är intresserad av att börja.:)

Inaktiv

Jag är även en utav dem som ska börja med Mr_kill.alot. Vi är ett skönt gäng med grabbar ifrån Halmstad som har väntat på spelet i cirka 4 år nu. Som sagt, vi jobbar på att fixa en hemsida och den kommer absolut vara uppe innan Release

Medlem

Vi har också en hel del efarenheter från att ha guilder innan

Medlem

Hmm. vågar man börja spela ytterligare ett mmorpg som kommer förstöra allt skolarbete? Om svaret blir ja så är jag intresserad

Medlem

Haha, ja det får vi hoppas på!

Medlem

Jag kommer troligtvis i alla fall testa det och se. Är sugen på alla idéer som spelet har och hoppas att dom genomförs på ett bra sätt. I såna fall kommer jag försöka ragga över flera av mina Bananer (Irl guild i WoW - Banana Republic).

Medlem

Ok, det kommer att komma Trial passes på Conan vad jag vet, det är ju alltid bra att testade innan man börjar

Medlem

Har en fråga här, kommer det finnas olika servers eller kommer alla spela på ett jätte stor server ?


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

Det kommer nog troligtvis att funka som på WoW att det finns olika serves och typer som PVP, RP, RPPVP och Normal.
Och våran guild kommer att skapas på en PvP server.

Medlem

jag kommer nog att spela..


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Det lät bra Hoppas du spelar med oss då
Alla som är intresserade vi kan ju försöka hålla kontakten.

Medlem

kommer ni köra på en pvp-server så är det inget för mig.


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Medlem
Skrivet av quesus:

carebear

ganker


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Jag är lätt på, säg bara till när allting är klart pch fixat eller när ni behöver hjälp med nogånting


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

O ja det ska jag göra med nöje

Medlem

Betan är ju up and running nu sen en tid tillbaka.. har själv fått möjligheten att testa det redan o det är verkligen guld kommer lätt att förboka det snart o börja spela när det kommer...:)

see you in the world of conan

Inaktiv

Jag och en polare är båda intresserad av att boka det. Vi är båda intresserade av samlar versionen men han tror att det är skillnad mellan den amerikanska och den eventuella svenska. Funderar starkt på det men den amerikanska kostar typ 850 spänn att boka.

Medlem

Jag kommer också att köpa en Samlarverision av spelet, dock kommer jag inte öppna den, ska köpa en "vanlig" verision a det också och köra med den för att senare sälja samlarverisionen, en collectors edition av WoW:BC som inte är använd gick på typ 4500kr på eBay

Inaktiv

Jo det är visserligen en tanke om man nu vill men jag köper samlar versionen för innehållet. Inte för att kunna tjäna pengar på det.

Medlem

Hemsidan till våran klan är under konstruktion i detta moment som jag skriver detta, kommer vara klar och uppe inom de närmaste veckorna:D och mer info angånde adress kommer också komma upp!

Medlem

behöver ni forum och så kan jag hosta på min webserver.


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Köp två collectors då Cardigor. Förmodligen så kommer väl amerikanska versionen bara gå att köra på amerikanska servrar eller likanande. Iaf så blir det inga boobiz i amerikanska versionen. Är väl ungefär den stora skillnaden mellan den och den europeiska(svenska) versionen.

Medlem
Skrivet av Fenix:

behöver ni forum och så kan jag hosta på min webserver.

Nej då det är lugnt det är ett forum också

Medlem

tänkte ni köra helsvensk klan? jag och brorsan kommer att köpa men vi har en hel del utländska kompisar som oxå kommer att lira så det kan bli lite drygt om vi är i en svensktalande clan där dom inte är välkommna...

Medlem

Jodå, det kan jag förstå.
Men till glädjande nyhet kommer vi med största sannolikhet att ha en internationell klan så det ska nog inte vara några problem

Jaha, alla ni som har tänkt att börja har ni någon aning om vad ni ska vara?
Själv ska jag iaf vara en Priest of Mitra

Medlem

kör nog på herald of xotli, verkar vara bra klass att skrämma nybörjare med

Medlem

haha, låter bra

Medlem

Ska nog också börja lira AoC. Har följt det ett tag och det har potential att bli riktigt jäkla kul.

Klass har jag inte riktigt funderat, men rogue har ju alltid våra kul.
Så kanske assasin ^^


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem

Spelade betan i söndags och det verkar rätt coolt, blev lite besviken på PVP minigames dock men det är ju beta som sagt, graffen såg riktigt bra ut, animationer likaså.

Skriv svar