Medlem
Medlem

Thats right. Hail to the king baby.

Inaktiv

det ska vi bli 2 om!!!!

Medlem
Medlem

Om min kompis data paller WoW på högsta grafik kommer den palla AoC på lägsta ?


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem
Skrivet av DumSmurfen:

Om min kompis data paller WoW på högsta grafik kommer den palla AoC på lägsta ?

Troligtvis. Tipsa killen om "Can You Run It"

Bra fall man vill veta hur datorn kommer prestera på ungefär.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

asså när de menar ''det som rekomenderas'' är det för maxx eller vad ? till exempel står det på CoD4 för mig att jag inte när det rekomenderade men jag kör på Max utan ett ända problem :S


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem
Skrivet av DumSmurfen:

Om min kompis data paller WoW på högsta grafik kommer den palla AoC på lägsta ?

Utan problem WoW har faktiskt ganska bra grafik för att vara en så gammal mmorpg spel.


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Medlem
Skrivet av DumSmurfen:

asså när de menar ''det som rekomenderas'' är det för maxx eller vad ? till exempel står det på CoD4 för mig att jag inte när det rekomenderade men jag kör på Max utan ett ända problem :S

Du ser en mätare för hur bra du ligger till system kraven, samt om det är grönt eller rött.

Kom ihåg, den räknar också hårddisk utrymme för spelet, så om du ligger lite i mitten av mätaren borde det inte vara några problem. Men var säkrast och skrolla nedåt och se hur din exakta statistik ser ut.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

det där förbokningserbjudandet på webhallen. innebär det att jag kommer få hem spelet i brevlådan 3 dagar innan eller måste jag ladda ner spelet på conans hemsida?

Medlem

Jag har förhandsbokat collectors edition, och fick idag ett mail med vad som gäller. Tydligen får man betala en liten avgift ~50 kr för att få börja spela från och med 17:e maj, vilken enligt mailet ska vara en vecka tidigare än "pöbeln". Detta tycker jag är lite missvisande, då jag trodde att förhandstestandet ingick i förhandsbokningskampanjen och inte krävde någon extra avgift.

MazZ, det ska gå att ladda ner klienten från och med 10:e maj, så man har gott om tid att få hem den innan den 17:e.

Medlem

Zedriz: missvisande? "samt möjligheten att börja spela tre dagar före release. Early access köps via distributörens server för 5 euro och inkluderar 10 dagars speltid." Klart och tydligt på vad som gäller

Inaktiv

Jag är med hannu

Medlem

värsta cheat ju


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Jag tycker också att förbokingen där man måste betala, utöver själva spelet, för att få spela några dagar tidigare är helt värdelöst.

Inaktiv
Skrivet av Ace Ventura:
Skrivet av Lite Lätt Lullig:
Skrivet av Ace Ventura:

spellweaving finns inte heller i general betan vad jag vet.
har läst något om att Funcom inte släpper det förens i det färdiga spelet för att inte visa allt som finns.

Det där var bland det dummast jag någonsin hört...
Självklart är det något annat som ligger bakom att det inte har beta testats än.

Med tanke på att det var en moderator på general beta forumet som skrev det så är det antagligen sant.
Och har det slagit dig att det fanns en closed beta innan genarl betan och det är antagligen redan testats där.
Som det ser ut just nu så spelar inte vi beta testare på senaste versionen så det finns en nyare version som antagligen innehåller mera saker.

Japp, jag vet att både spellweaving och siege testades internt när jag skrev det där, menade just General. Spellweaving är ju en sån stor och grundläggande del så jag fattar inte varför det inte testas ordenligt. Säg inte att det testas ordenligt i interna betor för om så var fallet behövde man inte några general alls. Hur det är idag vet jag inte, har ingen koll alls för jag har totalt tappat intresset för Conan. Någon annan som har koll hur det ligger till nu, är SW och siege med i betan?

Medlem

vafan 50 spänn....små pengar...tjänar ju in dom på en halv timmes arbete :P...inge att whina om......ni som kommer börja med aoc...ni kommer inte ångra er....det finns inget mmo som äger så hårt....så jävla härlligt spel...njut av det

Inaktiv

Har förbokat.. har köpt early access....

Nu jävlar!!

Medlem

Någon som vet ungefär hur mycket det kommer att kosta i månaden?


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Medlem
Medlem

okej, men hur många har egentligen kommit in i betan? Jag ansökte för typ ett par månader sen och har inte fått svar än, hur många tar dom in egentligen?


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Medlem

ingen aning...sj kom jag med i början av april.

Medlem

ah okej, hehe vet redan att beta testare inte får ge ut någon direkt information om spelet, men är det så pass bra som det ser ut att vara?


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Inaktiv

sama fråga som Litroxx, är det vad dom säjer?

Medlem

då vart det reggat
flickvännen är intresserad av spelet oxå så det blir till att plocka ihop en burk till.


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Hannu87:

140kr

Trodde det var mer. Skönt att höra


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av LitroXx:

ah okej, hehe vet redan att beta testare inte får ge ut någon direkt information om spelet, men är det så pass bra som det ser ut att vara?

Svårt att säga så tidigt. Beta är full med buggar och skit. Samt det är PVP beta och funkar inte riktigt som det ska.
När spelet är släppt och man spelat det någon månad och fått känna på lite hur det känns så kan jag berätta mer.
Gillar spelet/stilen/systemet och allt känns nytt och fräscht. Inte alls som alla gratis skitmmorpgn.

Medlem

Mjo det är ju ganska speciellt om man säger så Något som jag gillar extremt mycket är hur fighting systemet är uppbyggt, att när man svingar att man även träffar dom som är runt omkring och inte bara den som man har som target. Men kommer det bli instanser och så också eller? De gamla klassiska 5 man grupperna med tank healer och dps eller?


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Inaktiv
Skrivet av LitroXx:

Mjo det är ju ganska speciellt om man säger så Något som jag gillar extremt mycket är hur fighting systemet är uppbyggt, att när man svingar att man även träffar dom som är runt omkring och inte bara den som man har som target. Men kommer det bli instanser och så också eller? De gamla klassiska 5 man grupperna med tank healer och dps eller?

Jepp men alla klasser är hybrider så healern kommer ta del av striderna på ett helt annat sätt.

Medlem

ah okej, men vad kommer det finnas för klasser då?


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Skriv svar