Era upplevelser i Battlefield - Bad Company

Medlem
Era upplevelser i Battlefield - Bad Company

Jag gör en kopia från gta forumet ^^.
Och för det mestadels pratar jag om online-delen nu. Annars kanske det blir lite spoilers..

En av de saker jag kommer på nu, är att på harvest day (tror jag det var) så stog det 2 helt urtråkade personer och duckade/klev upp hela tiden och kollade på dom (såg så ut iaf).
Det tyckte jag var skoj ^^

Medlem

När ja sköt en helikopter med pansarvagnen
Och ja, koptern var uppe i luften


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

var du i förarsätet eller? annars tycker jag det inte är så jättespeciellt
Kom på en sak. De första dagarna jag spelade online, Så såg jag någon på en bana i ett hus. I ena huset använde han sniper, sedan sprang han över och kastade en "Sökare". Det såg lite komiskt ut.

Medlem

Ush fail-spel...


signatur

B lup

Medlem

rätt skojigt spel rank 9 efter en vecka älskar att snipa dom på avstånd

Medlem
Skrivet av Zamuz:

var du i förarsätet eller? annars tycker jag det inte är så jättespeciellt
Kom på en sak. De första dagarna jag spelade online, Så såg jag någon på en bana i ett hus. I ena huset använde han sniper, sedan sprang han över och kastade en "Sökare". Det såg lite komiskt ut.

Ja, förarsätet satt jag i.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Jag har 2 bra tips.
1. Ställ er uppe på taken (i början, ta assult, skjut sönder en del av ett tak, döda sedan dig själv och ta sniper. Knappt ingen ser en om det inte kommer andra som är tex support och börjar skjuta hejvilt xD

2. Hoppa in i "gula" o "blå" containar.
Du ska självklart vara sniper, ta sats och tryck på springknappen (L3 på ps3 iaf) sedan så hoppar du. kan du sitta där och snipra dem så dem inte ser dig xD. sedan när du reloadar kan du ducka så du absolut inte syns.

Medlem

Skjutit ner ett par helikoptrar med laser guided ^^


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Högg min kusse på online hehe


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av MilleX:

Högg min kusse på online hehe

Vi är i alla fall kvitt, sug på den!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jajaja men det skulle vara kul att se din minn


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

igår, körde jag lite qonquest, på harvest day banan. Var det verkligen kul. Vi stog och vänta på helikoptern, det var kanske 6-7 stycken där. ALLA där var support. Då kom det en pansarvagn och alla började springa emot pansarvagnen. Med lagninggrejen..

Medlem

Första gången jag lirade online sen jag köpte spelet så spawnade jag rakt framför en fiende som knivade min squadmate som jag spawna hos, direkt när jag spawna så knivade jag honom så jag fick hans dogtags. Adrenalinet pumpar å man studsar på stolen av skratt då motståndaren ragequittar.

När jag står där och njuter av fraggen så kommer en CAV bakifrån utan att jag hör den, ni som har sett filmen Death Race med Jason Statham skulle nog också uppskatta det som hände här näst. Precis som i filmen när Reaper killen kommer in på banan och snackar om att ingen kan döda honom och bilen kommer sladdandes och klipper honom i driften, så kommer denna motståndare med sin CAV och sladdar över mig på exakt likadant sätt I vanliga fall hade man ju startat ett vendetta mot förarn å jaga honom över hela banan men i det här fallet kunde jag inte göra annat än att skratta så hårt att jag sätter en M&M i halsen.

Medlem

När jag startade det för första gången:P

Medlem

nu är det något som är konstigt här...Jag kommer inte in på EA online när jag ska spela med mitt vanliga psn...men när jag använder mitt amerikanska så är det inga problem att komma in! Spelar amerikanarna på andra servrar än europererna? Jag vet att jag mött amerikanare när jag spelat med mitt vanliga konto kan ju i och för sig vara att de använder ett europeiskt konto..någon som vet något om detta?:evil:

Inaktiv

En gång så var det 10-15 st i ett rum, så kom jag och knivade den första och de andra bara tittade på, då knivade jag en efter en......

Medlem

Hmm när jag på Oasis hade en helikopter o jagade en fientlig tank. Sköt den lite o han som satt i försökte fly. Flög ner lite granna o sköt lite till, han hoppar ur tanken o jag landar över honom Det var väldigt kul, bland det roligaste jag varit med om i BF:BC. Dock så blev jag dödad 3sec senare men klart värt det

1
Skriv svar