När kommer Bf Heroes?!

Medlem
När kommer Bf Heroes?!

Är det NÅGON som har NÅGON koll på när Battlefield Heroes kommer ut så man kan spela det?? Senaste jag hörde skulle det komma nån gång på sommaren, har jag rätt? Är jäkligt sugen på att testa det nu!!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

3:e kvartalet ser jag på några siter.
IGN.com har en timer som säger att det blir vid årsskiftet. Så det verkar vara lite olika bud.

Timer finns på denna sida:

http://pc.ign.com/articles/873/873721p1.html


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Kan komma närsom hällst känns det som :P.
Spelet kommer iaf 2008. Dom har ju hållt på och utveckla spelet sen Januari 07, fast iof som är bara 25-30 som arbetar på spelet..


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Kan kanske ta lite tid.....browserimplementation, reklam osv osv. Eller så mörkar de som betatestar och säger att det inte e okej än, för att de ska njuta längre för sig själva.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Det har blivigt försenat till slutet av 2008

EA DICE's upcoming free-to-play PC shooter Battlefield Heroes has been delayed and is now expected to arrive late this year, publisher Electronic Arts announced today.

The ad-supported, web-based shooter was previously expected to launch this summer. During a conference call today, EA CEO John Riccitiello revealed that the game is now "launching at the end of the calendar year."

"We decided to increase its focus on some of the social networking features," Riccitiello noted, stressing that the studio hopes to incorporate beta tester feedback and implement new features. "The last thing we want to do is jab it in the marketplace."

Riccitiello seemed optimistic about the title's development despite the delay, adding that Battlefield Heroes "still feels like it's progressing much like we anticipated."

Medlem

ajajaj...det var illa..


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av daskedennis:

ajajaj...det var illa..

Njä inte precis. Det betyder bara att spelet kommer bli ännu bättre. Men det är ändå tungt att vänta.

1
Skriv svar