Inaktiv
Ensam

jag har spelar bf2 ett tag men jag tycker de börgar bli lite tråkigt att spela sj.Någon som vill spela jag är inte noob men inte pro heler skriv eran msn och va ni heter på bf2 hade varit skit kul att ha någon att lira med på bf2 tack i förskåt


signatur

/den farliga milfen^^

Medlem

Xfire är ju enklare att chatta med då man kan chatta in-game

Inaktiv
Skrivet av Xphome:

Xfire är ju enklare att chatta med då man kan chatta in-game

jag fatar inte xfire riktigt


signatur

/den farliga milfen^^

Inaktiv

använder folk Xfire, men vist har man spelat BF2 endel.. men har inga att spela me, så de skulle vara kul att spela med Ventrilo och köra lite Teamplay,,,

Inaktiv

Försök att hoppa in i en klan/Grupp som spelar BF2, är själv med i =FU= ( "frelancer Union" inte något annat =P ) där vi är runt 57 personer som spelar med hjälp av TS och xfire.

Spelas mestadels på TV2 - 21 och 26, men vi håller på att byta till gotland servrarna.


signatur

=FU= pascaldawid =Frelancer Union=

Inaktiv
Skrivet av Qixx:

jag har spelar bf2 ett tag men jag tycker de börgar bli lite tråkigt att spela sj.Någon som vill spela jag är inte noob men inte pro heler skriv eran msn och va ni heter på bf2 hade varit skit kul att ha någon att lira med på bf2 tack i förskåt

Om du är inne i samma server så får du med dig folk som känner igen dig ju som spelar "med dig". Så är det för mig i alla fall


signatur
1
Skriv svar