Förbannade punkbuster,VARFÖR???

Inaktiv
Förbannade punkbuster,VARFÖR???

Tänkte lira lite battlefield 2 just, men jag blir kickad av punkbuster hela tiden, detta meddelande kommer upp hela tiden 2-3 minuter in i spelet: you have been kicked via punkbuster (for 0 minutes) Restriction: Corrupted file/memory [81159]
Är de mitt minne som int hänger med eller?? För jag har int haft detta problem förut...

Medlem

Kör du med "no-cd crack"? -.-

Inaktiv

yes.. kan de vara de?? isf är de konstigt de körde jag förut också och då funka de...

Inaktiv

Jag installera om punkbuster då försvann de, men nu klagar den på att jag int har nått no packet flow, vad betyder de??

Medlem

Kolla PunksBusted's forum http://www.punksbusted.com/forums/index.php?showtopic=5776

Du kan ju också testa lira på en server som inte är anknuten till punksbusted och se om problemet finns kvar även där.

Inaktiv

men tryck bort pb då xD


signatur

/den farliga milfen^^

Inaktiv
Skrivet av smogge:

Tänkte lira lite battlefield 2 just, men jag blir kickad av punkbuster hela tiden, detta meddelande kommer upp hela tiden 2-3 minuter in i spelet: you have been kicked via punkbuster (for 0 minutes) Restriction: Corrupted file/memory [81159]
Är de mitt minne som int hänger med eller?? För jag har int haft detta problem förut...

Du kan inte köra spelet med no-cd crack. Jag hade samma problem. Så jag tog två filer ifrån min sambos dator (dom filerna som man ersätter när man tillämpar no-cd cracken)

1. BF2.exe
2. CoreDLL.dll

Jag tog mig friheten att kopiera mina orginal filer ifrån min dator. Vet själv hur irriterande det är att behöva installera om. Ni kan hämta filerna här: http://www.tcip.se/temp/Orginal.zip

DOM KOMMER ATT ALLTID LIGGA DÄR UPPE. GÖR DOM INTE DET PM:A MIG OM DET.


signatur
Inaktiv

Tja!! Asså jag blir också kickad av punkbuster när jag ska börja spela på en server, och det står inget i meddelandet man får...oj! jag menar spelet battlefield 2142.

HJÄLP MIG!!!! snälla?!?!

/Fjordiz

Medlem

Jag har ett större problem. Punkbuster kickar mig från servern. o sejer. Punbuster Handshaking faild. eller punkbuster Heart beats stop'd. Jag funderar om min orginal skiva efter bf2 släpptes börjar ge sig.. jag Har reinstallat Punkbuster A, som ochså behövs. men under tiden sa den att Punkbuster B , lost files. så e det någon som kan hjälpa mig hitta en Punkbuster B reinstaller.!

Medlem

Min kompis ar något inanade problem med BF2142. Han hinner spela i typ 1-3 minuter innan han blir kickad från serern och får medelandet "Punkbuster"

Han har nyligen köpt en ny dator och kör för närvarande med Vista 32bitars.

Vi provade med att ominstalera hela spelet, att ominstalera punkbuster men inget av det hjälpte.

Någon som har något förslag/idé om vad felet skulle kunna vara?

Sök på google "Punkbuster kickar mig( utan anledning)" eller på engelska.

Medlem

Spelar både BF2 och 2142 med vista 32 bitars på både min lapptop samt min desktop inga problem med någon av dom men ser detta problemet hela tiden många som är sura varför ska man ha PB när det bara förstör för dom som spelar lagligt??

1
Skriv svar