bf2142 på 64-bit vista?

Inaktiv
bf2142 på 64-bit vista?

Tjenare! Jag har precis byggt en ny dator och installerat Vista 64-bit allt gick bra tills jag började spela online. Man blir kickad från alla servrar man joinar utan något medelande från punkbuster, man blir bara kickad från servern och får ett tomt punkbuster meddelande , någon som vet/tror var felet kan ligga och kan hjälpa mig?

/tack

Inaktiv

uppdatera punkbuster manuellt kanske?
prova det.

/Grindah
(www.google.com -> sök på punkbuster)

Medlem

sorry att jag går off-toppic, men vad är skillnaden på 32bitars xp/vista och 64bitars xp/vista?

Medlem
Skrivet av ReyQune:

sorry att jag går off-toppic, men vad är skillnaden på 32bitars xp/vista och 64bitars xp/vista?

Den ena är 32 bitar och den andra är 64.


signatur
Inaktiv

ska prova, återkommer, (glömmde att säga att det är samma sak på bf2)

Tack för ett snabbt svar

Inaktiv

uppdaterade dem men blev kickad lika snabbt. fick upp något om loosing key packets eller något liknande någon som vet vad jag ska göra?

Medlem

Skaffa Windows XP.

Inaktiv

skulle ju kännas lite halvt att skaffa Windows XP när man ändå "måste" uppgradera till Vista någon gång. varför inte när man har köpt en ny dator? iaf. Det funkar nu fixxade lite med PB / Graffekort drivers så nu funkar det, tack för alla svar och idéer

Medlem

högra klicka på ikonen och kör som admin eller nåt

Inaktiv

du kan glömma att Spela BF över huvudtaget på 64bit dom stödger ej 64bit har kört vista 64 bit nu i ett år och tänker byta till 32 bit.
fins för lite program och spel som stödger det..

ps: har mailat bf och andra spel tillverkare dom säger att dessa spel e 32 så tyvär

Inaktiv

Myspeter: Jag har spelat Bf2142 samt bf2 sen vista kom på 64 bitars system utan minsta problem. Jag kan inte se vad ni som installerar vista hittar alla problem som ni verkar ha. Jag har haft problem med sync programmet till sonyericsson + med EA link som inte verkar fungera. Annars funkar allt jag har installerat klockrent.

Medlem
Skrivet av ReyQune:

sorry att jag går off-toppic, men vad är skillnaden på 32bitars xp/vista och 64bitars xp/vista?

Om du har hårdvara för 64 Bitars och program som stödjer den då kommer de flyta på mycket snabbare än 32 bitars applikationer...

Medlem

hur gör man så att man är veteran från bf2? svara snälla

Medlem
Skrivet av myspeter:

du kan glömma att Spela BF över huvudtaget på 64bit dom stödger ej 64bit har kört vista 64 bit nu i ett år och tänker byta till 32 bit.
fins för lite program och spel som stödger det..

ps: har mailat bf och andra spel tillverkare dom säger att dessa spel e 32 så tyvär

Om det inte funkar så är det kasst kodat för de flesta 32-bit program funkar.

Medlem

Jag har Vista 64, och jag kör BF2142 var dag.. Nog finns det problem och så i operativet och kompatibilitet, men de är få.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

du måste ha reserverat ett soldat namn på bf2142 och skriva in din soldat och lösenordet för bf2
som jag har gjort

Inaktiv
Skrivet av Xphome:

högra klicka på ikonen och kör som admin eller nåt

Det är lösning på alla O/S-kicks från punkbuster. Punkbuster kan nämligen inte upptäcka alla fusk om man inte startar det som adminstratör och ger det alla rättigheter det kräver.

RESTRICTION Inadequate O/S privilleges

Communication failures

1
Skriv svar