jag går inte upp i rank

Inaktiv
jag går inte upp i rank

hej när jag spelar sparas inte mina medaljer och poäng som jag har fått !!!!!!!! snälla hjälp mig

Inaktiv

och jag spelar på rankade servar

Medlem

EA har problem just nu, du kommer gå upp i rank och allt om några dagar/veckor

Inaktiv

okey tack så mycket

Inaktiv

så mina poöng som jag får nu när jag spelar kommer jag få när dem har fixat det ?

Medlem

enligt en topic på www.701-squad.com (som inte finns längre) så var det quotat från EA att man får sina poäng efter dom har fixat det

Inaktiv

ok tack så mycket

Inaktiv

Men man förlorar inte poäng när man har spelat?


signatur
Medlem

inte vad jag vet, vissa säger att dom stängt av rankuppdateringssystem helt men mina stats uppdateras så jag vet inte.

Inaktiv

Hejsan! Jag undrar varför jag inte stiger i graderna, trots att jag har fullt i stapeln som säger vilken nästa grad är.

Jag har version 1.1.2965-797.0.

Jag har laddat ner och installerat patch 1.41, men graden ändras inte....

Någon som vet varför?

Min nuvarande grad är undersergeant, men stapeln är full till nästa grad som är styckjunkare. Men graden går inte över. Jag har spelat med full stapel i två veckor nu utan att graden stiger.

Vad är felet?

Medlem

Du måste ha alla utmärkelser som krävs för att bli styckjunkare innan du når 20000 poäng. om du inte har dem så kan du inte bli styckjunkare alls, utan du kommer vara sergeant tills du blir befodrad till Fanjunkare (50000 poäng). Antingen är man sergeant och blir fanjunkare, eller så är man styckjunkare och blir fältväbel. Kan inte bli båda. Sorry kompis.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Kolla denna sidan. Styckjunkare är "first sargeat"..bara så du vet..och sergeant är "master Sergeant".
http://ubar.bf2s.com/ranks.php


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Du Hubbe93 sluta att dubbel posta


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

i bc får jag inte dog tagsen längre. de kommer inte =(?

1
Skriv svar