problem med rank och medaljer

Medlem
problem med rank och medaljer

Hej alla
Först försökte jag leta något som har med rank/badges men hittar inte sök rutan .....så jag skapar en ny tråd .
jo det är så här ....enligt all info jag hittat på olika sidor och enligt programet "BF 2 stats viewer 0.90" så borde jag fått en högre rank och min vän borde ha fått flertal medaljer ...jag undrar om det är flera som har det problemet, om det nu är ett problem överhuvudtaget. Min nick är Chewie999 och jag har rank Master Sergeant, men enligt all info så borde jag ha rank First Sergeant ....jag har 25 000+ poäng alla basic badges plus några silver och en guld (borde ha en till guld ...pistol)... så kan någon vänlig själ som förstår sig på allt det här förklara för mig och min vän varför vi inte fått det vi ska ha enligt ranking/badges systemet.

Medlem

Du hade inte dom medaljer som behövdes när du fick 20000.

Inte rätt medaljer = Master Sergeant

Rätt medlajer = First Sergeant

(Båda ranker är vid 20000)

http://ubar.bf2s.com/ranks.php


signatur
Medlem

näe va dåligt !!!!...men varför får man inte vissa medaljer fast man har allt som krävs för dem ?!?!?!?

Medlem

för du måste göra vissa req. under en runda för att kunna få dom. men vissa behövs inte


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Vart kan jag hitta vad som krävs för att få alla medaljer? Har kollat runt lite, men hittar ingen bra lista?


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Medlem
1
Skriv svar