Nya kartan till BF2 - Highway Tampa

Inaktiv
Nya kartan till BF2 - Highway Tampa

Någon som testat? Någon som har tips på var man laddar ner den nu... EA:s nedladdnings sida är nere och filec**** är så otroligt sega.

Medlem

http://www.speltorrents.se/details.php?id=467
eller bf2.se. Inte provat kartan och kommer nog inte göra det heller. Kanske när den inte längre är någon beta karta...

Medlem

har testat den, verkar lite åt jalalabad/gulf of oman-hållet ...

I vilket fall är det positivt med nån som försöker göra något konstruktivt åt vanilla-bf2. Eftersom det uppenbarligen finns tid och pengar att släppa en ny karta så kan kanske samma team (dice/intel) få lov och smäcka ihop en patch när dem ändå är på gång? Skit samma om det är massor med dice/intel-reklamskyltar överallt, det köper jag gladeligen för en ny patch - nemas problemas (!)


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

Medlem

Jag undrar också om det här bara är en ny karta eller om det även är en ny patch på gång?

Medlem

Jag körde den lite grann. mapen var.. erm platt ?

Medlem

Igår släpptes den slutliga versionen av kartan (tampa), finns bl a här: http://www.battlefield.ea.com/battlefield/bf/battlefieldnewsd...


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

Medlem

Helt underbar karta, idealisk för stridsvagnsstrider! Dock lite irriterande, som vanligt, när det kommer attackhelikoptrar i röven på en...
Nu är ju jag ingen hejjare på att flyga, men det vore rätt kul om det fanns en bana där det inte fanns nåt flyg eller hkp med, bara fordon...
Väntar på mothugg!


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Inaktiv

den bästa sidan jag har laddat ner patcher och banor e www.totalbf2.com


signatur

/den farliga milfen^^

Inaktiv

jag kan nog beskriva Tampa som " Försten till Choppern/jeten vinner"


signatur

=FU= pascaldawid =Frelancer Union=

Medlem

Nja de e nog inte den bästa banan jag vet....ja gillar mer Wake Island 2007 den äger

1
Skriv svar