Special Forces Till BF2

Inaktiv
Special Forces Till BF2

Hej!

Har lirat Bf2 ett litet tag nu å nyligen köpte jag Special Forces Expantion pack och när jag skulle installera det så vill den inte patcha

Har testat att avinstallera BF2 och installera om det men samma resultat...

Vad gör jag för fel? :\

Medlem

vad får du för felmedelande ?


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv
Skrivet av Fanster:

vad får du för felmedelande ?

Först står det att den förbereder att patcha BF2 till version 1.1 detta kan ta några minuter...

sen kommer det upp en ruta där det står "uppdateringen misslyckades" bara
:\

//Macke

URK
Medlem

installera bf2 sedan bf2:sf sedan får man patcha. efter som EA har lagt in auto patchning i SF som patchar ner bf2 till en läggre patch version. samt om man har en senare patch så kan det ibland inte funka med att installera in SF.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Inaktiv
Skrivet av URK:

installera bf2 sedan bf2:sf sedan får man patcha. efter som EA har lagt in auto patchning i SF som patchar ner bf2 till en läggre patch version. samt om man har en senare patch så kan det ibland inte funka med att installera in SF.

så alltså ska jag avinstallera BF2 och om installera BF2 och sedan BF2:sf ?:\

det har jag ju redan gjort och det funkade inte... men ja kan göra om det hehe

//Macke

Inaktiv

Avinstallerade BF2 först sen installerade jag om det och sen direkt efter prövade jag att installera SF men det funkade inte nu heller

Några förslag?

Inaktiv

[quote=Macke_K]Avinstallerade BF2 först sen installerade jag om det och sen direkt efter prövade jag att installera SF men det funkade inte nu heller

Några förslagsleng den jävla SF skivan e mitt förslag de e så tråkigt så de e inte sant de e som att man e non jävla profs spion va e de roliga alla gör samma still alla gör samma vapen de spelet suger kuk och kritiken e 2 stjärnor av 10 -.-:down:


signatur

/den farliga milfen^^

Inaktiv

när jag installerade sf gick det bra tills jag skulle köra det då kom det upp en ruta: mods/bf2/shaders/lightning.fx not found!!! _DO_check your working directory, _AND_sync your shaders folder before calling upon your local rendering programmer/GP. (really!)

måste jag köpa ett nytt grafik kort elr ?? nån som vet

Medlem
1
Skriv svar