-=SBG=- Swedish Battle Group

Inaktiv
-=SBG=- Swedish Battle Group

"Swedish Battle Group" söker medlemmar!

Vilka spel inriktar ni er på?
Fokus ligger idag på spelet Battlefield 2142.

Vilka riktar vi oss till?
Vi riktar oss till er som inte har all tid i världen. Och även er som inte är berädda att spela helt seriöst. Till er som tycker det är roligt att spela i en grupp!

Ska ni spela i några ligor?
Det kommer säkert att bli någon liga nån gång i framtiden, men det är inte alls aktuellt just nu.

Jag är intresserad, hur kontaktar jag er?
Kolla vår hemsida Här
Kolla i menyn till vänster där det står "bli medlem"

Där fyller du bara i ett formulär så får du troligtvis ett svar nästa dag!


signatur

"There's nothing wrong being a loser. It just depend how on good you are at it" -- Bilie Joe Armstrong

Medlem

Spelar du inte själv? När jag sökte på ditt nick, på båda spelen, tänkte kolla upp dig lite, så gick det inte att hitta dig...
Använder du ett annat nick när du spelar?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv

Inte?? Jo, jag spelar själv. På BF2 heter jag DoDaDa
BF2142 - Desednitized
Blev lite fel när jag skrev in mitt namn här på FZ... Ska försöka ändra det...

(Ändrade mitt namn igen.. Så nu e det rätt på 2142!)


signatur

"There's nothing wrong being a loser. It just depend how on good you are at it" -- Bilie Joe Armstrong

Medlem

Oki, hittade din BF2:a men fortfarande inte din 2142.
Men det ser bra ut. Själv spelar jag mest 2142 så mina stats i BF2 är inte så höga...inte spelat mer än hälften så många matcher som du...

Hur mycket vill du att man ska spela om man ska gå med i din klan?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv

Det behöver inte vara särskilt mycket. När du har tid och lust lixom! Spelar mest för att du vill spela med andra som förhoppningsvis kommer att bli dina online-vänner!


signatur

"There's nothing wrong being a loser. It just depend how on good you are at it" -- Bilie Joe Armstrong

Inaktiv

vilket namn skrivar man in sitt battlefield 2 eller 2142 eller sitt ea konto ?? om man vill bli medlem ??

Inaktiv

skriv spel-namnet. asså det du heter när du spelar! Men det mesta av vår fokus ligger på BF2142 !! bara så ni vet!


signatur

"There's nothing wrong being a loser. It just depend how on good you are at it" -- Bilie Joe Armstrong

Inaktiv

Till Desednitized.jag hetter Robin och jag vill hjärna vara med en grup på bf2142.Men hur fixar jag det.jag har alltid vellat vara med någon grup i online spel.

Inaktiv

OK.Jag har sökt att bli medlem nu. TACK Desednitized.

1
Skriv svar