Spelet stängs ner

Inaktiv
Spelet stängs ner

Hej,

När jag uppgradera till 1.20 så när jag trycker på "starta spellista" så stängs spelet ner. Så jag tänkte, jaha något fel på patchen. Så jag laddade nyss ner 1.25. Får samma fel här.. Vad kan jag göra?

Detta är bara i Single mode.


signatur
Medlem

Har du senaste grafikdrivisarna installerade?


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv
Skrivet av Burglar:

Har du senaste grafikdrivisarna installerade?

Jajamensam. Hämtade dom ifrån Nvidas hemsida för någon dag sen (max en vecka sen). Men varför skulle dom klydda när jag inte hade problem tidigare? (problemet uppstod när jag lade in dom patcharna)


signatur
Inaktiv

Jag har samma problem. Orginalet funkar men så fort jag slänger in 1.25 så kan jag inte starta ett spel. Det laddas inte utan jag slängs ut i windows.

Inaktiv

prova ta bort "default"-katalogen i följande katalog:

"Documents and Settings\<användarnamn>\Mina dokument\Battlefield 2142\Profiles"

Tryck nu inte delete utan flytta den bara så ni kan återställa det sen om det inte hjälpte.

Jag måste göra det varje gång jag ska starta spelet. Det genereras en ny om ingen finns...

/Grindah

Medlem

Många gånger har det hänt för mig att en patch har av någon anledning skrivskyddat någon fil som inte skulle vara skrivskyddad. Så jag högerklickar på hela spelmappen och bockar av skrivskyddet, det har hjälpt mig många gånger när spel har varit allmänt bråkiga
Förmodligen så hjälper det inte för dig men det skadar ju inte att testa


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv
Skrivet av Burglar:

Många gånger har det hänt för mig att en patch har av någon anledning skrivskyddat någon fil som inte skulle vara skrivskyddad. Så jag högerklickar på hela spelmappen och bockar av skrivskyddet, det har hjälpt mig många gånger när spel har varit allmänt bråkiga
Förmodligen så hjälper det inte för dig men det skadar ju inte att testa

Åh fasiken.. Ska testa med det och med det personen ovanför sa. Tack


signatur
1
Skriv svar