Hur får man högre rankning?

Inaktiv
Hur får man högre rankning?

Hej och hå,

Jag brukar spela BF i single mode. Jag tar förgivet att man kan få högre ranking där med. Så att man kan få tillgång till bättre och fler vapen? så att man kan lära sig att hantera dom.

Sen tar jag förgivet att rankningen i single mode och i multiplay mode inte är samma. Det är lite fuskigt ju.

Men hur sjutton får man högre ranking? jag har spelat spelet nu ett bra tag och inte fått någon ranking..


signatur
Medlem

Finns det ranking i singleplayer ? trodde man måste köra i multiplayer först för att låsa upp vapen som man sen kan använda i singel player om det går , har inte testat singelplayer delen.

Medlem

Du kan inte bli befodrad i singelplayer, varför sitter du och häckar hemma i singleplayer?? ge dig ut på nätet och möt lite riktigt motstånd vetja


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv
Skrivet av Burglar:

Du kan inte bli befodrad i singelplayer, varför sitter du och häckar hemma i singleplayer?? ge dig ut på nätet och möt lite riktigt motstånd vetja

Är du helt säker? Varför, det skrev jag. "Så att man kan lära sig vapnen". Jag är liksom van vid 1942 :$


signatur
Inaktiv
Skrivet av sky one:

Finns det ranking i singleplayer ? trodde man måste köra i multiplayer först för att låsa upp vapen som man sen kan använda i singel player om det går , har inte testat singelplayer delen.

Det är precis det jag b.la frågar


signatur
Medlem
Skrivet av Tcip:

Men hur sjutton får man högre ranking? jag har spelat spelet nu ett bra tag och inte fått någon ranking..

Du kan inte ranka i singelplayer.


signatur
Inaktiv
Skrivet av cammo:
Skrivet av Tcip:

Men hur sjutton får man högre ranking? jag har spelat spelet nu ett bra tag och inte fått någon ranking..

Du kan inte ranka i singelplayer.

Jahapp, synd. Tack för svaret


signatur
1
Skriv svar