Medlem
skaffa poäng

Hur skaffar man repair points och speciall driver point lätast?

Tänkte skaffa min crew ribbon.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

sätt dig i en bil och var repair gubbe, så kör vid APC o Tanks, karkand är nog lättast.. special driver är jag inte 100% på men jag tror att du ska få poäng när nån i bilen dödar någon,,


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av Fanster:

sätt dig i en bil och var repair gubbe, så kör vid APC o Tanks, karkand är nog lättast.. special driver är jag inte 100% på men jag tror att du ska få poäng när nån i bilen dödar någon,,

Tack för repair tipset, men det du beskrev är ju driver kill assist eller något.

Har kollat runt en massa på bf2s men hittar inget


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

fixxa min crew ribbon genom att bara flya med i en helikopter. Fan va roligt det är att bara åka med när någon kan flyga


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Ja, och fruktansvärt tôligt när det är tvärtom

När spelet släpptes kunde man se folk som spelade ingenjörer, sittandes med skiftnyckel i handen där bak på jeepar som de körde ner i vattnet för att få lagningspoäng... Tror inte det fungerar längre dock.

Medlem
Skrivet av PinkElephant:

Ja, och fruktansvärt tôligt när det är tvärtom

När spelet släpptes kunde man se folk som spelade ingenjörer, sittandes med skiftnyckel i handen där bak på jeepar som de körde ner i vattnet för att få lagningspoäng... Tror inte det fungerar längre dock.

Borde funka tycker man eftersom att få repair points är löjligt svårt.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Inaktiv
Skrivet av SoniC:
Skrivet av PinkElephant:

Ja, och fruktansvärt tôligt när det är tvärtom

När spelet släpptes kunde man se folk som spelade ingenjörer, sittandes med skiftnyckel i handen där bak på jeepar som de körde ner i vattnet för att få lagningspoäng... Tror inte det fungerar längre dock.

Borde funka tycker man eftersom att få repair points är löjligt svårt.

noob elr du vet dom sändarna den som liknar en tv sändare andra ladet kan spränga den om du räpararar den så får du 2 points


signatur

/den farliga milfen^^

Medlem

Har du inget bättre för dig än att leta reda på gamla trådar? (Dessutom så kanske du skulle lära dig stava.)

Mvh [PHD] sWeRaT_


signatur

Sugen på att spela BF2 med ett glatt gäng?
I sådant fall kolla gärna in http://www.phd-gamers.se/

1
Skriv svar