Inaktiv
Lite problem

Tänkte precis spela lite och då av någon anledning vägrade datorn att inse att skivan satt i. Jag kunde till och med starta från skivan, den började ladda, men sen frågade den efter skivan. grrr.

Laddade ner en crack för att slippa ha skivan i, men då påstod spelet att jag inte var uppkopplad till internet, vilket är bevisat fel med tanke på att jag skriver här nu.

Någon som har haft liknanade problem?

Medlem
Skrivet av Snigelapa:

Tänkte precis spela lite och då av någon anledning vägrade datorn att inse att skivan satt i. Jag kunde till och med starta från skivan, den började ladda, men sen frågade den efter skivan. grrr.

Laddade ner en crack för att slippa ha skivan i, men då påstod spelet att jag inte var uppkopplad till internet, vilket är bevisat fel med tanke på att jag skriver här nu.

Någon som har haft liknanade problem?

NEJ!!!:D

Inaktiv

...fan vad bf spelen alltid ska krångla får väll kontakt deras gubbar, se vad de kan säga.

Inaktiv
Skrivet av Snigelapa:

Tänkte precis spela lite och då av någon anledning vägrade datorn att inse att skivan satt i. Jag kunde till och med starta från skivan, den började ladda, men sen frågade den efter skivan. grrr.

Laddade ner en crack för att slippa ha skivan i, men då påstod spelet att jag inte var uppkopplad till internet, vilket är bevisat fel med tanke på att jag skriver här nu.

Någon som har haft liknanade problem?

Det är nog inte deras saker som klyddar. Det är nog bara din dator som bråkar. Det är ju trotts en människa bakom datorn. Så man kan ju inte lägga all skuld på datorn.


signatur
Medlem

Repig skiva? damm i läsaren? funkar läsaren OK annars?


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

Japp, inga problem annars med läsaren

Medlem

Jag hade exakt samma problem för ett par dagar sedan. Löstes genom att starta om datorn.

Det skumma var att alla andra skivor fungerade utmärkt och BF2142-skivan autostartade och det gick till och med att gå in i olika mappar och öppna diverse filer.

Medlem

Prova att ta bort din 2142 user mapp i mina dokument. Hade ett liknande problem och det löste det. Du måste göra om dina inställningar eftersom de försvinner...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

1
Skriv svar