Medlem
Buggspel <3

Vad säger ni om den här buggen?
http://pici.se/pictures/dXP8il.jpg

Detta skedde när ett annat gunship flög rätt in i mig.
Kolla vad jag tog honom med. Nej, jag var assault och inte reacon.

Det är nog svårt att hitta ett spel som innehåller fler buggar.


signatur

snestreck woicer

Medlem

Hehe, kul bugg. Kunde varit värre, t.ex. en bugg som var irriterande, eller förstörde något, exploits, osv. Såna här saker småler man ju bara åt

Medlem

Jo. Försvarade min titan inne vid reaktorkärnan förut. Plötsligt ramlade jag igenom golvet och landade under titanen.
Ganska kul


signatur

snestreck woicer

Medlem

Jag var med om en liknande bugg häromdagen. Fick en kill precis vid början av en runda utan att göra ett skit.

Medlem
Skrivet av woicer:

Vad säger ni om den här buggen?
http://pici.se/pictures/dXP8il.jpg

Detta skedde när ett annat gunship flög rätt in i mig.
Kolla vad jag tog honom med. Nej, jag var assault och inte reacon.

Det är nog svårt att hitta ett spel som innehåller fler buggar.

Håller med , har nog adrig spelat en spel med med buggar , landade på fiendens titan och sjönk igenom till reactorrummet med flyg trots att det var stängt .
Körde en stund nu och fick ett antal utmärkelser som jag redan fått , som man inte ska kunna få fler ggr enligt vad jag läst .

Får nog tacka EA som enligt rykten stressade fram en utgivning alldeles för tidigt , hade behövts testa ytterligare några månader .

Inaktiv

Nice, en gång så lirade ja och en polare, så ramlade han ur min helicopter, osso åkte han rakt igenom ett hus, osso kunde han skjuta folk men dom kunde inte skjuta han. han hade nog 100 - 10 innan det va slut :P.

Medlem

Ganska irriterande med tanke på hur snyggt och välgort spelet ser ut att vara.

Medlem
Skrivet av Combalex:

Nice, en gång så lirade ja och en polare, så ramlade han ur min helicopter, osso åkte han rakt igenom ett hus, osso kunde han skjuta folk men dom kunde inte skjuta han. han hade nog 100 - 10 innan det va slut :P.

Hmm, sådana brukar bli kickade, synd att han inte blev det.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

jag spelar ej sj men har testa de ett flertalgr de e snyggt som fan men bugarna hade inte varit fler om dom inte hade sat ditt dom sj


signatur

/den farliga milfen^^

Medlem

Hela spelet är en enda stor bug sorry men så är det testa GRAW2 mkt mkt enklare kräver mera dator och mera av spelaren men inte lika elakt CS liknande som detta

1
Skriv svar