Server problem...

Inaktiv
Server problem...

Jag har ett otroligt irriterande problem.. jag får typ bara upp 2-5 servrar efter jag instalerat Northern Strike, är det nån som vet vad jag kan göra, jag har inte hittat nån ny patch ( har 1.20 ) så jag vet inte riktigt vad det är. nån som har en nån idé?

Medlem

Använder du något filter? stäng av det och hämta alla servrar istället...annars prova att installera om northern strike. Jag har det själv och få upp både NS servrar och vanliga


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv

har provat, det funkade inte... har fortfarande bara typ 5 servrar som jag kan ansluta till... ska prova att instalera om hela BF2142... but still, om nån vet nått jag kan göra så kan ju den personen vara snäll å posta ett förslag.

Medlem

Har du verkligen stängt av alla filter? Så som: small, medium, large-servers. Även Ranked och voip, se även till att Punkbuster knappen är ifylld (längst ner till höger, har jag för mig).


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

Har gjort det, grejen är att det kan vara mitt nät kom jag på nu, fixade en trådlös rauter. sen dess har det knasat sig lite på spel... well well, tack för hjälpen ska gå och trycka i den gammla rautern och se om det gör nån skilnad.

1
Skriv svar