Hur många timmar har du spelat Battlefield 2?

Medlem
Hur många timmar har du spelat Battlefield 2?

Battlefield 2 är enligt mig ett av de bästa spelen. Själv har jag lagt ned 255 timmar på det än så länge. Medan jag la ned 50 timmar på Battlefield 2142. BF2 är på sätt och vis bäst i serien (men ingenting slår BF1942:s nostalgiska känsla).

Hur mycket speltid har du? Ett smidigt sätt att kolla detta är att skriva in ditt BF2-namn här:
http://www.bf2s.com/

Medlem

131 timmar för mig just nu.

Inaktiv

65 timmar räckte för mig innan jag blev så j*vla less på spelet. Men sen kom räddningen i form av project reality.

Medlem

för många timmar av mitt liv.


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Jag har spelat 866 timmar. Under den tiden har jag hängt i fallskärm i 27 minuter och 43 sekunder

Medlem

Hehe.. jag har 876 timmar. och nästan trekvart i en fallskärm.


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem

Hehe... jag har hängt i fallskärm i 27 minuter och 30 sekunder.

Det är en hel del med tanke på att jag har spelat 255 timmar.

Inaktiv

BF2: 1123h:12min:46sec
SF: 51h:16min:55sec
EF: 08h:02min:15sec
AF: 09h:22min:14sec

Totalt: 1191h:54min:10sec

Fallskärm: 01h:16min:38sec


signatur
Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Hehe... jag har hängt i fallskärm i 27 minuter och 30 sekunder.

Det är en hel del med tanke på att jag har spelat 255 timmar.

Jag har hängt i fallskärm i 42 min och 9 sec och bara kört 132 timmar

Medlem
Skrivet av Xphome:
Skrivet av Mikaelh:

Hehe... jag har hängt i fallskärm i 27 minuter och 30 sekunder.

Det är en hel del med tanke på att jag har spelat 255 timmar.

Jag har hängt i fallskärm i 42 min och 9 sec och bara kört 132 timmar

Blivit nerskjuten många gånger - eller gillar du att hoppa ner från tak och mata på "9"?

Medlem

Hängt i en fallskärm i en kvart utav 436h


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

Inte illa Navigate, brigadgeneral
Jag är brigadgeneral i bf 2142 men tyckte att det var alldeles för lätt att nå dit jämfört med bf2. Respekt

Medlem
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Xphome:
Skrivet av Mikaelh:

Hehe... jag har hängt i fallskärm i 27 minuter och 30 sekunder.

Det är en hel del med tanke på att jag har spelat 255 timmar.

Jag har hängt i fallskärm i 42 min och 9 sec och bara kört 132 timmar

Blivit nerskjuten många gånger - eller gillar du att hoppa ner från tak och mata på "9"?

Hoppa ner från tak, har fallskärm på F istället för 9

URK
Medlem

2X500 har tröttnat helt på bf2 på grund av att det finns så många fel och obalans. ibörjan var det mera strid nu handlar det mest att spawnkill och snipra eller åka och bomba flagor med flyg hela tiden.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem
Skrivet av URK:

2X500 har tröttnat helt på bf2 på grund av att det finns så många fel och obalans. ibörjan var det mera strid nu handlar det mest att spawnkill och snipra eller åka och bomba flagor med flyg hela tiden.

Jag kör Infantery only och det är inte för mycket snipers utan det blir CQB också, inte så jätte mycket spawnkill.

URK
Medlem
Skrivet av Xphome:
Skrivet av URK:

2X500 har tröttnat helt på bf2 på grund av att det finns så många fel och obalans. ibörjan var det mera strid nu handlar det mest att spawnkill och snipra eller åka och bomba flagor med flyg hela tiden.

Jag kör Infantery only och det är inte för mycket snipers utan det blir CQB också, inte så jätte mycket spawnkill.

har tröttnat lite på karotna oxå för när man kan varje liten vrå på stadskartorna och de utan flyg så är det inte så roligt längre.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

78 nu Fan har snart veteran medic KUl att försöka fixa badges förutom engineer som är det värst som finns.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

240 något, när jag slutade förra året... Känns som att jag borde installera om, spela lite Project Reality

Medlem

inte mycket då jag inte lirat på månader..

319:03:03

Medlem

88 timmar har det blivit. Inte spelat på evigheter nu.

Medlem

200 timmar minst

Medlem

Runt 650 tim.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

600-700 H timmar

Inaktiv

ja runt 22h skulle jag kunna tro har precis börjat lira igen efter ett break på 1år typ

Medlem
Skrivet av tobbZzen:

ja runt 22h skulle jag kunna tro har precis börjat lira igen efter ett break på 1år typ

samma här fast ett halv år tror jag.

Medlem

Allt... För.. Länge o.o (1k +)

Inaktiv

http://bf2s.com/player/98380497/

Parachute 00:09:34
Commander 20:16:57
Squad Leader 19:57:45
Squad Member 08:03:48
Lone Wolf 03:39:08
Total 51:58:58


signatur
Inaktiv
Skrivet av URK:

2X500 har tröttnat helt på bf2 på grund av att det finns så många fel och obalans. ibörjan var det mera strid nu handlar det mest att spawnkill och snipra eller åka och bomba flagor med flyg hela tiden.

Jag lirar mäst typ road to jalaj elr strike att karkand då blire inga flyg då ska man bara döda och så de e ju fett nice


signatur

/den farliga milfen^^

1
Skriv svar