Medlem
Northern Strike

Laddade precis ner detta och har spelat lite. Kul med lite nytt, fast jag vet inte om jag gillar priset jag fick betala, och då pratar jag inte om de €9.99 jag lade ut.

Innan så hade jag låst upp alla allmänna unlocks (stamina, granater, ända upp till en extra granat), plus att jag hade en outnyttjad unlock som jag sparade till Northern Strike. Nu när jag loggar in så har jag kvar min outnyttjade unlock, men jag har istället tappat min extra granat-unlock

Hoppas detta bara är en tillfällig bugg, för har ingen större lust att använda min sparade unlock bara för att få tillbaka min extragranat..

Medlem

Det löste sig. Var bara tvungen att samla ihop ungefär 1400 poäng till nästa rank så fick jag två unlocks på en gång, och kunde välja mina extragranater igen.

Kan ju säga att den den där extragranaten hade underlättat..

Medlem

Hehe, precis samma sak hände mig i veckan. Jag loggade in och såg att jag hade en ny unlock..... WTF? Jag är brigadgeneral vilket innebär att jag har låst upp alla unlocks redan. Då märkte jag att mina granater hade blivit låsta igen


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Jo, det verkar som flera drabbats av att granaten bara låst sig.
Hände för mig också.


signatur

snestreck woicer

Medlem

Skönt att det inte bara var jag Eller.. oskönt för alla andra, men bra att inte vara helt ensam.

Ytterligare konstigheter: Steg ytterligare en rank igår, men istället för att få 1 unlock så fick jag 3 stycken.. använde dem för att låsa upp 3 saker, och de är fortfarande kvar idag. Men det kanske ska vara så? Inte för att jag klagar.. Hellre några extra unlocks än en för lite

Medlem

Tror jag blir galen. Ännu ett "bra" fel. Nu loggade jag in igen för att spela, och den visade att jag hade ännu en unlock.. Alla tidigare unlocks är fortfarande kvar, och efter att ha lagt ihop allt så har jag 37 unlocks, fast jag enligt min rank endast ska ha 31.

Medlem

Detta beror på att du köpt boosterpacken. Eftersom det finns fler unlocks än ranker så får du extra unlocks efter halva ranken eller något. Om man bara tänker efter så stämmer det.


signatur

snestreck woicer

Medlem

Som jag nämnde tidigare så har jag fått ranken Brigadgeneral och skulle alltså inte kunna få fler unlocks, men eftersom jag har installerat Northern strike nu så får jag unlocks efter varje ny badge jag lyckas skrapa ihop till.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Det var det som gjorde mig lite konfunderad. Jag trodde att man skulle stiga i rankerna som vanligt, och när man väl kom till toppen så fanns det övriga sätt man kunde få unlocks på Trodde inte det skulle ske i "mitten", men jag klagar inte.

Medlem
Skrivet av woicer:

Detta beror på att du köpt boosterpacken. Eftersom det finns fler unlocks än ranker så får du extra unlocks efter halva ranken eller något. Om man bara tänker efter så stämmer det.

Jag tror inte man får extra unlocks efter halva ranken. Det enda jag kan se med extra unlocks är när man får de nya Awardsen då får man en "unlock credit" som belöning istället fär poäng.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Vet inte hur det där systemet fungerar, men vad som är klart är att man får fler unlocks än vad man får utan Northern Strike.
Detta är för att "hinna ikapp" som jag förklarade i mitt tidigare inlägg.


signatur

snestreck woicer

Medlem

Jo, jag föstod det. Men jag har kollat mer på det ny, man får unlockspoäng istället för exp på alla northern strike utmärkelser.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Som jag skrev 7 dagar innan ni konstaterade det läs hela tråden ffs hahah.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

hrm...låter som en bra ide ska testa det nån gång...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

1
Skriv svar