Medlem
Verifiera data

När jag har laddat all data klart för att connecta till en server och den ska verifieras så tar det aslång tid. Någon som vet om detta går att fixa?

Nej det beror inte påatt jag ahr en kass dator så där lämnar vi det. Antingen är det någon inställning eller att mina minnen kan vara lite trasig eller något.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Minnen är bör inte vara trasiga. Det bara är så finns lite saker att göra som att rensa cache osv prova med att ändra lite inställningar osv och testa många olika server, svenska, engelska och tyska tillex.

Medlem
Skrivet av Qrush:

Minnen är bör inte vara trasiga. Det bara är så finns lite saker att göra som att rensa cache osv prova med att ändra lite inställningar osv och testa många olika server, svenska, engelska och tyska tillex.

har testat en massa olika servrar, men vilka inställningar ska jag ändra?


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Inaktiv

Jag har för mig att typ servrar som har den lilla pingvinen (Linux?) på sig går pangsnabbt att ladda även med lite ram. Testa om det går fortare där.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

URK
Medlem

snabb hårddisk och snabba minnen så går det bättre.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Jo men saken är att jag lanar med en polare som har segare minnen och hdd och han laddar snabbare.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

vad har du för grafikkort o vad har du för inst. samma med han


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Efter att ha läst lite så verkar det som om man ska defragmentera hddn sopm spelet ligger på samt göra någon inställning som jag inte fatta vad det var. Det var något med att man skulle ställa in Hdden till "Ultra DMA mode 5" som jag inte vet hur man gör.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Det borde ligga här: högerklicka på hårddisken i utforskaren, välj egenskaper och sedan hårdvara, där finns det ett par flikar att kolla igenom.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

1
Skriv svar