Ribbons!!!!HJÄLP!!!!!!!!

Medlem
Ribbons!!!!HJÄLP!!!!!!!!

Hej!

Satt och spela en stund nu på morgonen och helt plötsligt så dimper det ner två Ribbons som jag redan fått en gång, så min fråga är om man kan få dom mer än en gång???

Dom jag fick var GOOD CONDUCT RIBBON (500 POÄNG) och LEGION OF MERIT RIBBON (2000 POÄNG)

Vad jag läst och hört så kan man bara få varje Ribbons EN gång!!!

Vill ju gärna inte åka dit för fusk!!!!!!

PS: HATAR NÄMLIGEN FUSKARE SJÄLV SÅ DET VORE TRÅKIGT OM MAN NU SJÄLV HAR GJORT DET UTAN ATT VETA OM DET!

Hoppas NÅN har ett svar!TACK!:up::up:

Inaktiv

Hej
Vad jag vet så kan du bara få dem en gång.
Är du säker på att du fått innan? Kontrollera dina poäng att du har fått de 2500 poäng igen eller att det bara har varit en bugg med att visa ribbons igen.

Men om du nu fått dem igen är du ju bara tacka och ta emot.

Jag tror inte du skall vara orolig att åka ditt för fusk, du har ju inte fuskat, eller?

Medlem

Jag vet att jag fått dom tidigare, och jag vet att jag inte har manipulerat eller fuskat för att få dom.

Har aldrig tyckt om att fuska, ger istället upp om det är så att jag inte klarar det spel jag kör!!!Ser mig hellre slagen än att bli en fuskis!!!!

Medlem

Det kanske är samma sak som med alla pins, dom kan man ju få flera gånger per runda t.o.m?
Om jag inte minns helt fel så har jag för mig att jag också har fått någon ribbon två ggr.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

1
Skriv svar