bf2 funkar inte:S

Inaktiv
bf2 funkar inte:S

Installerade nyss bf 2 men när jag ska starta spelet så blir bilden svart sen stänger den ner. vad är problemet? Har nyaste drivrutinerna.

Det kanske är grafikkortet som är för dåligt? Har geforce fx 5500.

Medlem

Jadu. Det finns måånga problem för det, har du patchat det ?, har du rätt rekomendationer ? osv.


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Har precis samma fel med mitt spel... När jag patchat så funkar det inte, har testat att dra hem patchen flera ggr. men det blir samma sak i alla fall...

Har inga problem att starta spelet så länge jag inte patchar med senaste patchen... :\


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Inaktiv

Fick det o funka men undrar en till sak angående spelet. Kan man köra campaigne alltså att man klarar, typ när jag klarat en bana får jag en annan man ska klara. När jag kör på singelplayer så har jag massa banor redan och när jag klarar dom så frågar den bara om jag vill köra igen :/ Sen en annan sak, kan man köra flyplan i bf2? Vilken bana isf eller kan man bara köra helikopter?

Medlem

Dalian powerplant har flyg har jag för mig.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Heli: Dragon Walley o Dalian Plant.
Flyg: Operation sweet nånting..

på 16 Singelplayer.


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

det finns ingen campaigne i bf2....om du menar nåt liknande den i bf1942......men jag tror det finns mods.

Medlem

Operation Clean Sweep heter den med flyg.


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

1
Skriv svar