Billigaste och snabbaste stället att köpa BF2142?

Medlem
Billigaste och snabbaste stället att köpa BF2142?

Topic is the shit! Yeah.. Var kan man köpa detta billigt och snabbt? Vill ha det så fort som möjligt OM jag köper det.. Den dära EA Downloader saken kanske? Eller är den seg?

Medlem

EA downloader är nog snabbare än vad du hinner in till stan och köpa spelet. Det är dock inte särskilt billigt, om de nu inte sänkt priset där.

Billigaste jag hittade med en snabb sökning på nätet.
http://www.gameshop.se/?page=description&ref=pricerunner&id=3...

Medlem

Mjo 499:- tror jag det stog i EA Downloadern.. Huga

Medlem

japp, EA link/EA downloader är bland de dyraste och då får man inte enns en skiva...

Medlem

Man undrar ju hur fan EA tänker. Men framför allt så undrar man ju hur någon tänker om man betalar fullpris för ett spel där du får ladda ner det själv.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

www.webhallen.com kostar det 325 kronor. I butik alltså.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

kolla på www.pricerunner.se

kanske finns där...

Medlem

Webhallen fungerade utmärkt för mig.
Tog 2 dagar att få hem spelet, var dock en förhandsbokning.
Kan inte rekommendera att köpa det genom EA Link, eftersom det strular för många och att du inte har spelet fysiskt.


signatur

snestreck woicer

Medlem

// edit

Borttaget.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

URK
Medlem

discshop säljer det för 299kr med grattis frakt om man har beställt därifrån tidigare för de har en bf kampanj just nu. men jag väntar på QW annars så hade jag köpt det har inte fasnat när jg har spelat spelet oss andra jag känner.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Inaktiv

Jag köpte mitt på Game. 299 !!!!
Men det var ifs rea... Men den kanske är slut?? rean asså


signatur

"There's nothing wrong being a loser. It just depend how on good you are at it" -- Bilie Joe Armstrong

Medlem

Vill inte ge mkt mera än 100 för detta spelet är inte så bra men min clan har en server på spelet så jag "måste" ju köpa skiten

Inaktiv

GameShop, 218 inkl. frakt

Medlem

Tack, men tråden är över 4 månader gammal. :$

1
Skriv svar