Styrspak eller Mus & Tangentbord???

Medlem
Styrspak eller Mus & Tangentbord???

Hej!

Vilket föredrar ni alla som spelar BF 2142 när det gäller att flyga runt på banorna!

Styrspak eller Mus & Tangentbord???:up:

Medlem

I BF2 så använde jag enbart joystick för att flyga, men i BF2142 har jag faktist lärt mig att flyga med tangentbord och mus.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Mus och tangentbord. Aldrig ägt en styrspak i hela mitt liv och har ingen planer på att skaffa någon heller

RC
Medlem

Mus & Tangentbord.....

Inaktiv

Kan inte flyga....

Medlem

Använder bara mus & tangentbord när jag flyger i BF2142, mojängerna fungerar som helikoptrar och när jag provade med joystick till BF2s helis så gick det mindre bra om man säger så...


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Tycker personligen det är lättare med en bra joystick, men jag skulle inte springa och köpa en för att flyga i BF.
Det går bra att styra med mus, men jag upplever det som mer precist och mer lättfluget med joystick. Det finns folk som är otroliga med mus, men jag skulle tro att det är lite lättare generellt med joystick.

Inaktiv

jag kör bf2 med mus o tang för att det är jobbigt att byta mellan joystick till mus o tang

Medlem
Skrivet av david_dellblom:

jag kör bf2 med mus o tang för att det är jobbigt att byta mellan joystick till mus o tang

Det är ju inte jobbigare än att flytta fingrarna mellan tangenterna


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Joysticken ska ju stå någonstans också.

Medlem

Förslagsvis på skrivbordet då


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

Joysticken - Musen är ju omöjlig att flyga med, visst funkar det att lyfta, styra lite och landa, men komma undan ett annat flygfä som ligger bakom finns ju inte på kartan


signatur

Crysis! Crysis! Crysis!

Inaktiv

Jag flyger själv med mus och tangentbord.. Den joysticken jag hade innan var lite bäng och hade några år på nacken. Då den drog åt höger hela tiden

Funkar bättre med mus för mig, jag har lyxen att ha knappar som ställer in hastigheten på muspekarn så det går undan när jag flyger / skjuter prick med de stationära tornen.

Inaktiv

Jag har &så såna knappar på min mus men jag får lepra i fingrarna av att flyga med mus nu när man vant sig med Flightsticken


signatur

Crysis! Crysis! Crysis!

1
Skriv svar