Gruppledarmärket och hagelmärket

Inaktiv
Gruppledarmärket och hagelmärket

Jag försöker få silver i gruppledarmärket men jag är inte säker på vad som gäller.

Det står ju så dåligt beskrivet. Det enda som står är: Under en runda 20 gruppchefens spawnboj

Menas det att man själv som gruppledare ska spawna 20 gånger vid sin beacon eller menas det att alla i gruppen ska ha 20 spawns sammanlagt/individuellt?
Ska man kanske kasta ut sin beacon 20 gånger?

Jag är väldigt osäker på det här märket.
Spelade som gruppledare igår och folk spawnade hela tiden vid min beacon men ingenting hände så jag antar att det är något speciellt jag ska göra.

Om någon har silver/guld här och vet vad som gäller hjälp mig gärna med lite information.

Sedan hade jag en fråga gällande märket för hagelvapen.
Den där man får när man dödat 10 st med hagelgevär.

Räknas inte herzog hagelgeväret som medicen har? Jag fick 13 kills med den men jag fick inte det där märket. Är det bara support som kan få det med sitt upplåsbara hagelgevär?

Medlem

Dina gruppmedlemmar ska spawna 20ggr på din beacon.

Vet ej


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

Tack för svar på fråga 1 i alla fall. Så mina egna spawns (som gruppledare) på min beacon räknas inte alltså/är irrelevant?

Medlem

Jag 'tror' inte att dom räknas, då kunde man ju ganska snabbt få märket genom att dö och respawna hela tiden.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Skaffa en full sqaud bara och lägg ut beaconet nära "front line" så spawnar alla där hela tiden, iaf om du lirar conquest och defendar/attackerar sista flaggan eller liknande

1
Skriv svar