Kasta spawn beacon - ctd

Medlem
Kasta spawn beacon - ctd

Minst en tiondel av gångerna jag slänger ut en spawn beacon kastas jag ut i windows snabbare än jag hinner säga "alt f fyra". Inga felmeddelanden, ingenting.
I övrigt fungerar spelet bra för mig men just när spawn beaconen lämnar mina virtuella händer dör spelet blixtsnabbt. Någon annan som noterat samma problem?


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem

detta verkar vara ett problem som bara gäller för en del, jag tror bara jag har hittat en person med det problemet tidigare.
I den här tråden: http://arena.spelarenan.se/ecp.php?key=forum.posts&forumID=28...
finns på sidan spelarenan.se

Medlem

Har hört om problemet lite här och där, men verkar inte vara ett generellt problem utan snarare ett individuellt problem. Jag har t ex aldrig fått CTD, men jag har haft tur med BF2/2142 men så har jag haft samma spec hela tiden också.

Medlem

Sökte runt lite på nätet och det verkar som om det inte är helt ovanligt. Hoppas att de löser det med nästa patch.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem

Nej det är inte ovanligt, jag har läst det på flera ställen. Jag själv är en hängiven CTD:are då jag slänger ut beacons :evil:


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

Det har hänt för mig också ett par gånger. Listan över buggar jag hittat hittils är ganska lång.

Medlem
Inaktiv

Crash to desktop - Spelet hoppar ut tillbaka till windows

Medlem

De har dragit igång en beta på 1.20 nu och där är denna fix inkluderad, tydligen. Detta brukade hända mig förut, men inte längre.


signatur

"Leg or no leg, I trust you about as far as I could throw Manhattan"

1
Skriv svar