Börjar bli lite less på banorna

Inaktiv
Börjar bli lite less på banorna

Tycker ni inte att det borde släppas lite fler banor i kommande patchar?
Personligen börjar jag tröttna lite, det blir för liten variation i ett annars bra spel.

Inaktiv

håller helt klart med, mer variation. Peronsligen skulle jag villja se en conquest bana där ena sidan sitter på alla fordon och andra sidan har en massa bra försvarspunkter.

Kanske ett spelsätt med bara en titan som ska försvaras?

Medlem
Skrivet av Snigelapa:

håller helt klart med, mer variation. Peronsligen skulle jag villja se en conquest bana där ena sidan sitter på alla fordon och andra sidan har en massa bra försvarspunkter.

Kanske ett spelsätt med bara en titan som ska försvaras?

Håller med......vore kul!!!

Inaktiv

Det är lite av en Domedagskänsla på dom flesta kartorna.

Nånstans i BF2142världen finns det väl lite grönområden?


signatur

a.k.a. KjellChevelle
AMD 64 3800+, 2Gb ram Corsair, Asus 7900 GT 256Mb, MSI K8N Neo4 m.m

Medlem

Nej, bara snö och skit det har ju varit massa katastrofer


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

En stor stadsbana skulle inte sitta fel

Medlem
Skrivet av mrcinnamon:

En stor stadsbana skulle inte sitta fel

Ja något liknande cerbere landing, den banan är grymt kul. Sedan skulle det ju inte vara fel med en ny titan-bana heller.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Precis, mer titan banor. Det spelläget är ju grymt kul när folk vet hur man flyttar titanerna

Stadsbanor finns det väl, Fall of Berlin? En Wake Island 2142 vore coolt också.

Inaktiv

Tkr själv att 2142 floppade lite, det enda som var kul var att storma
Titanerna ju!!

Medlem
Skrivet av Jacky:

Tkr själv att 2142 floppade lite, det enda som var kul var att storma
Titanerna ju!!

Det är ju lite av själva grejen med 2142 att man har titaner... Sedan är ju conquest-läget precis som i bf2 och det håller fortfarande.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

Tycker att domedagskänslan i Bf2142 är alldeles utmärkt. Det handlar ju om den nya istiden och då ska ju temat vara snö och is.

Jag vill se banor som också utpelar sig i Nordamerika eller sydamerika. För dom 2 kontinenterna lär ju också ryka ihop.

URK
Medlem

lugna er ni ska få köpa färdigt spelet snart kommer det ett x antal boosterpack till bf2142. det är ju EA vi talar om ju. varför ska de ge ut kartor till spelet när folk kan köpa dem.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

vore kul med ett så kallat "sige" läge.
och i afrika borde det finnas grön områden

Medlem

Personligen fattar jag inte ett skit av Titanmode?!?! Sitta å skava i ett jävla fordon å noll action... Spelar uteslutande Cebere, Camp Gibraltar och Berlin...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Ska bli intressant att se stadsbanan med Titan-läge i Northern Strike. Annars är det humör som styr banorna för min del...


signatur

"Leg or no leg, I trust you about as far as I could throw Manhattan"

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Personligen fattar jag inte ett skit av Titanmode?!?! Sitta å skava i ett jävla fordon å noll action... Spelar uteslutande Cebere, Camp Gibraltar och Berlin...

Du har nog missupfattat något med titan-läget, man ska inte sitta i tianen och skava Du ska ut och cappa silos och hålla dem ungefär hälften av tiden sedan ska du tränga dig in i fiendens makrillburk och förstöra tomatsåsen.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

Håller med vad någon annan sade, en slags conquest där ena sidan har flera walkers och apc's och en och annan tank. Halva banan är rätt så öppen, där fordon har det lättare, men flaggorn är längre in i en stad. Så halva banan kan de storma fram, sen blir det svårt. Massor av ställen att gömma sig på osv, hade varit redigt skoj.

Inaktiv

hoppas verkligen det kommer ett par nya banor, sen är det synd att det skiljer så mycket i poäng mellan titan och conquest. Eller är det bara jag som har fel strategi i conq. Jag snittar nog över 50p i titan men bara runt 20p i conq jag tror att det är titan anfall och försvars nålar som gör det, det borde finnas något liknande i conq.

Medlem

Du får se till att hjälpa laget (reviva, heal,supplies) och följa din gruppledares order, då får du betydligt mycket mer poäng än 20.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

1
Skriv svar