Inaktiv
Lagg lr!?!?

Ett problem som är störande, både tangentbord och mus hänger sig i spelet ibland, någon som har en ide?? När det hänger sig går gubben av sig självt lr skjuter!!!!!

Något bättre program än skype för kommunikation´?

Medlem

För kommunikation kan du ju testa Ventrilo.

Medlem
Skrivet av hall:

Ett problem som är störande, både tangentbord och mus hänger sig i spelet ibland, någon som har en ide?? När det hänger sig går gubben av sig självt lr skjuter!!!!!

Något bättre program än skype för kommunikation´?

det som händer med musen o tagentbordet händer mig oxå ibland.. vet inte hur man får bort det tyärr..


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Alltså har ni testat en sådan enkel sak som att skifta tangentbord ?
Det ni beskriver har jag aldrig upplevt fast jag spelat så länge.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

Har heller aldrig upplevt det. För kommunikation tycker jag teamspeak funkar bäst...

Medlem
Skrivet av Burglar:

Alltså har ni testat en sådan enkel sak som att skifta tangentbord ?
Det ni beskriver har jag aldrig upplevt fast jag spelat så länge.

Båda tangentbord.. hmm.. faktiskt när jag skaffade detta tangentbord, då började det lagga för mig, men det jag hade innan var ett gammalt Compaq tangentbord..


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Jag har ett 8 år gammalt Compaq-tangentbord. Det fungerar klockrent. För några år sedan köpte jag ett av Microsofts multimedia-tangentbord. Gick inte att spela med. Jag kunde inte gå rakt fram strafa samtidigt. Gav det till en kompis som köpte min gamla Compaq-burk för att använda till bokföring på sitt enmans-företag. Tangentbordet släpper jag aldrig

De gånger jag märker av lagg så hänger sig allt. Gubben stannar upp och oftast är man död när/om laggen släpper.
Laggar servern ur helt brukar det komma diverse fordon flygande och sen åker alla ur servern för den har kraschat.

Inaktiv

Haha så klassiskt när helikoptrarna flyger upp-och-ner eller loopar då haha


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

1
Skriv svar