Skumt kan inte sluta grubbla.

Inaktiv
Skumt kan inte sluta grubbla.

Spelade en grymt rolig runda på Titan i kväll, tror aldrig att det varit så jämt eller tagit så lång tid. Vi lyckades till slut spränga reaktorn men jag han inte ut innan den sprängdes.
?Enemy Titan is Destroyed? hör jag rösten säga samt ser den röda Titan sprängas och tänkte
fan de där va nära.

Sedan när poängen visas ser jag att jag blivit flyttad till det förlorande laget, kan de verkligen
var så på håret att man får höra rösten att man vunnit och sedan blir flyttad.

Fan va dåligt avslut på en bra kväll.

Ibland hjälper det att skriva av sej, vi får se om lyckas för mej.
Hm, jo de känns mycket bättre nu. ÄÄ, det gör de då F#! inte.

Medlem

Jodå, visst är det kul med auto-balance? Man sitter igenom en hel match, kämpar som bara den, är nummer två eller tre i sitt lag. Matchen är otroligt jämn och båda sida gör bra från sig, och båda sidorna har roligt. Sen precis när man äntligen lyckas spränga fiendens titan, så flyttas man över till motståndarlaget och får ännu en förlust under sitt bälte.

Okej, visst spelar det inte någon större roll egentligen, speciellt när man har haft det roligt, men det känns väldigt surt. Speciellt när man bara byter plats med någon på motståndarlaget, och han flyttas över samtidigt av någon anledning.

Medlem

Mjo, det där kan verkligen driva en till vansinne. Skönt att man oftast är squadleader så man slipper det där


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem
Skrivet av HunterPig:

Mjo, det där kan verkligen driva en till vansinne. Skönt att man oftast är squadleader så man slipper det där

Menar du att det skulle spela någon roll vilken position du har?


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

de kan inte flytta över en squad leader.
jag tror att squad-l och commandern är "immuna"

Medlem

Ok, jag trodde inte servern brydde sig om vad man spelade som, isf kan man ju undra varför dom inte gjorde squadmembers "immuna" samtidigt


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

Lonewolfs borde flyttas i första hand. Lonewolfs är värdelösa. Ingen saknar lonewolfs.
Men det kanske också fungerar så? Jag vet inte. Men jag tycker att det borde vara så.

Medlem

På tal om fel! Mitt spel har börjat stänga ner sig i tid och otid! Jävligt irriterande när man är inne i en strid och så blir allt bara svart och så är man tillbaka i Windows igen... Händer detta ngn annan också???

Medlem
Skrivet av Burglar:

Ok, jag trodde inte servern brydde sig om vad man spelade som, isf kan man ju undra varför dom inte gjorde squadmembers "immuna" samtidigt

Tror dom är det. Har aldrig varit med om att varken jag eller någon i min squad har blivit flyttad pga auto-balance. Brukar spela rätt ofta med samma gäng.

Medlem

Nej då, det har hänt flera gånger förut att jag blivit flyttad när jag dött.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem
Skrivet av HIDDen:

Lonewolfs borde flyttas i första hand. Lonewolfs är värdelösa. Ingen saknar lonewolfs.

Nja, du får nog tala för dig själv. Jag uppskattar verkligen lonewolves som kör Rambo-stil och är bra på det. De dyker upp från ingenstans och rensar en silo eller flagga från fiender precis när man behöver det.

För att inte tala om en välplacerad sniper som från 200 meter snabbt kan ta ut en hel fiendesquad som försöker ta en flagga eller silo, när alla squads fjantar omkring och försöker få så mycket poäng som möjligt.

URK
Medlem
Skrivet av Kyraal:
Skrivet av HIDDen:

Lonewolfs borde flyttas i första hand. Lonewolfs är värdelösa. Ingen saknar lonewolfs.

Nja, du får nog tala för dig själv. Jag uppskattar verkligen lonewolves som kör Rambo-stil och är bra på det. De dyker upp från ingenstans och rensar en silo eller flagga från fiender precis när man behöver det.

För att inte tala om en välplacerad sniper som från 200 meter snabbt kan ta ut en hel fiendesquad som försöker ta en flagga eller silo, när alla squads fjantar omkring och försöker få så mycket poäng som möjligt.

amen. tänker på bf2 när alla gruppfjantar står i en stor klunga. och man hoppar rätt in i dem med kniv. och skär ner lite på antalet i gruppen medans de spawnar hela tiden på samma ställe. till slut är det någon dum persone som tar och slänger en granat i i backen för att bli av med en och spränger bort sig själv + resten av gruppen.:)


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Inaktiv

Nä ja gillar all underhållning som får en att dra på leendet.:)
Speciellt när man ser någon spela för första gången och
skjuter på alt som rör sej, sedan slänger han alt han bär på
för att leta rätt vapen. Ser ut som snurresprätt.

Eller när någon blir förbannad och kommer tillbaka gång på gång
bara för att dö en gång till. Och att sedan få höra hur vacker man är.

Eller när man är några stycken i AirTransporter och dumpar rörelse minor
på alt som rör sej, efter andra rundan är man älskad av alla.

Ja de kan bara bli en till lyckad kväll.

Medlem

Hehe, ja att gång på gång döda folk som kommer tillbaka är riktigt underhållande. Speciellt när man är sniper och plockar en och samma person, som sedan blir sur och bestämmer sig för att springa runt och kniva en i ryggen. Man är ju inte dum nog att ligga kvar på samma ställe hela tiden när de upptäckt en, så medan de spawnar om för 4:e gången så flyttar man på sig, och plockar dem en 5:e gång när de väl smygit fram till platsen man tidigare var.

[immature] Newbie007: you f*****g cheap sniper f****r!! coward!!! fight like a man you f*****g noob!!

Då kan man inte låta bli att be om ursäkt för att de är så uselt dåliga på spelet, och det är oftast då som de initierar en kickvote, samtidigt som man ser honom komma upp med något följande:

[immature] Newbie007: HE IS CHEATING!!1 HE WALLHACKZ OMG HE SHOT ME WHEN I HAD MY BACK AGAINST a wALL!!!!!!!

Då suckar man och påpekar att om han tillbringade hälften av tiden som han slösar på att gnälla på andra, på att spela istället, så skulle han inte suga riktigt lika stenhårt.

Kickvote misslyckas såklart, och då försöker han igen några gånger, tills han inser att ingen bryr sig, och man antar att han hammrar på Alt-F4 då han försvinner efter en stund.

Visst, är lite omoget av mig också att trissa upp honom, men jävulen inom mig vaknar och jag kan inte låta bli att småle. Är det verkligen så svårt att undvika snipers? Jag kanske blir dödad en gång varje runda av en sniper, och då är det oftast någon som smygit upp och knivat mig.

Nåja, nog rabblat. Kommer inte ihåg vad den här tråden handlade om..

Inaktiv
Skrivet av Fierce_Swe:

På tal om fel! Mitt spel har börjat stänga ner sig i tid och otid! Jävligt irriterande när man är inne i en strid och så blir allt bara svart och så är man tillbaka i Windows igen... Händer detta ngn annan också???

Japp. En hederlig Crash to deskop.

OnT, Händer nog inte så ofta att du flyttas över i sista sekund.

Synd att dom som lämnar inte vet att dom ändå förlorar. (dom i det laget som förlorar)

Inaktiv
Skrivet av Kyraal:

Hehe, ja att gång på gång döda folk som kommer tillbaka är riktigt underhållande. Speciellt när man är sniper och plockar en och samma person, som sedan blir sur och bestämmer sig för att springa runt och kniva en i ryggen. Man är ju inte dum nog att ligga kvar på samma ställe hela tiden när de upptäckt en, så medan de spawnar om för 4:e gången så flyttar man på sig, och plockar dem en 5:e gång när de väl smygit fram till platsen man tidigare var.

[immature] Newbie007: you f*****g cheap sniper f****r!! coward!!! fight like a man you f*****g noob!!

Då kan man inte låta bli att be om ursäkt för att de är så uselt dåliga på spelet, och det är oftast då som de initierar en kickvote, samtidigt som man ser honom komma upp med något följande:

[immature] Newbie007: HE IS CHEATING!!1 HE WALLHACKZ OMG HE SHOT ME WHEN I HAD MY BACK AGAINST a wALL!!!!!!!

Då suckar man och påpekar att om han tillbringade hälften av tiden som han slösar på att gnälla på andra, på att spela istället, så skulle han inte suga riktigt lika stenhårt.

Kickvote misslyckas såklart, och då försöker han igen några gånger, tills han inser att ingen bryr sig, och man antar att han hammrar på Alt-F4 då han försvinner efter en stund.

Visst, är lite omoget av mig också att trissa upp honom, men jävulen inom mig vaknar och jag kan inte låta bli att småle. Är det verkligen så svårt att undvika snipers? Jag kanske blir dödad en gång varje runda av en sniper, och då är det oftast någon som smygit upp och knivat mig.

Nåja, nog rabblat. Kommer inte ihåg vad den här tråden handlade om..

Ja duktiga snipers är för jävliga, Jag är en av dem som blivit skjuten 4-5 gånger i rad av samma snubbe när jag vaktade en silo...Man blir ju lite småsne men inte gnäller man över det i spelet och bär sej åt...Man får ju försöka överlista fanskapet.
Lite surt dock när de ligger och pangar på huvudbasen i titanmode, på alla som spawnar där...

Medlem

Har bytt till Assault nu på sistone, och blir plockad oftare av Snipers nu. Inte särskilt irriterande, men man märker skillnaden när man är framme i mitten av all action istället för att gömma sig, så jag tar tillbaka lite av det jag sa. Hade jag inte haft sådant tålamod hade jag nog blivit irriterad också.

Dock märker jag att jag har nytta av att vara van Sniper själv, då jag alltid kollar på de ställen där jag själv skulle ligga och krypa, innan jag springer ut i det öppna. Ofta lyckas jag plocka dem som ligger inom 100 meter, och några gånger har jag blivit anklagad för att hacka spelet när jag hittade och dödade dem, vilket är lite löjligt när de ligger och kryper på hustak och man lätter ser dem mot himmlen.

Håller med dig om att det är jobbigt med snipers som skjuter en på sin hembas, och flertalet servrar kickar ju för det. Själv har jag aldrig gjort det, men bara man rör på sig så så klarar mig sig oftast..

Medlem

heter du Kyraal i bf2142?


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

1
Skriv svar