När kommer nästa patch?

Inaktiv
När kommer nästa patch?

Nu är det så ofattbart mycket buggar så jag vet inte ens om 5 patchar kommer att hjälpa.

Dock så undrar jag om det finns en lista på dom buggar man är medvetna om just nu? Och när kommer nästa patch?

Om någon vet skriv gärna här.
Jag skulle själv kunna fylla ett A4 med buggar och annat otyg.

Inaktiv

Fyll gärna i vad för buggar du har för jag tycker det e rätt stabilt som det e nu...

Vill gärna veta vad jag ska kolla efter.

Inaktiv

En riktigt irriterande bugg. När man ska slå över till halvautomatisk ( ett skott i taget) så funkar det ibland inte, och när man ska slå över till helautomatisk så får man försöka 3 gånger innan det funkar. Och då är man redan död.

Medlem

Att zoomen på minikartan zoomas ut när man t.ex ber om ammo. Jag kör med inzoomad minimap och utzoomad "storkarta" men när man ger order eller så, zoomar minikartan till samma zoomläge som stora kartan.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Instämmer med Grindah. Det som Ericzeppe52 beskriver inträffar väl oftast när det blir lag av någon form, serverside eller clientside. Zoomning av kartan är nog inget jag tänkt på, men det är möjligt att det är så. Det enda jag inte gillar med spelet just nu är att det är så beroendeframkallande... :/


signatur

"Leg or no leg, I trust you about as far as I could throw Manhattan"

Medlem
Skrivet av Fr3gU:

Det enda jag inte gillar med spelet just nu är att det är så beroendeframkallande... :/

Ja det är fan grymt! Allt annat man MÅSTE göra faller helt enkelt i glömska :/


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

Alltså jag vet inte om jag orkar börja tänka och skriva ner alla buggar. Skrivkramp vetni

Jag tänkte mer när jag skapade denna tråd om någon vet av någon annan tråd med dom kända buggarna så man kanske kunde fylla på den tråden med dom jag vet.

Stabiliteten i spelet kan ju också ifrågasättas. Servrarna krashar ju tittsomtätt men på klientsidan är det väl hyfsat iofs.

Det brukar krasha till desktop utan någon anleding för mig ibland. Det händer dock ganska sällan så jag brukar ändå inte bli så irriterad över det.

Medlem

En bugg jag tycker är irriterande är att ibland när man tabbar ur och sen in i spelet igen så blir det bara en svart ruta.

Medlem
Skrivet av Spectral:

En bugg jag tycker är irriterande är att ibland när man tabbar ur och sen in i spelet igen så blir det bara en svart ruta.

Spelet (liksom de 3 BF-spelen innan detta) stöder inte ALT+Tabbing. Detta står i manualen så jag tror inte DICE betraktar det som en bug, mer RTFM... ^^


signatur

"Leg or no leg, I trust you about as far as I could throw Manhattan"

Medlem

Nu har det hänt 4ggr för mig så det kan inte vara slump, när jag som squadleader lägger ut en beacon så får jag CTD. Så man drar sig för att lägga ut en beacon i slutet av en runda när man radat upp alla poängen


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

Nä jag vet det är en bugg. Jag känner till den för den senaste ctd för mig var på verdun när jag själv lade ut en boj då krashade spelet för mig med.

Den näst senaste ctd hände när jag gick in i bfhq då krashade det också.

1
Skriv svar