största problemen

Medlem
största problemen

Vad tycker ni är de största problemen med Battlefield 2142 för tillfället?

själv hatar jag raketerna som assult har därför att vissa väggar flyger dom bara igenom istället för att explodera på och om man träffar en motståndare så gör dom istort sätt ingen skada alls verkar det som.

Medlem

Jag hatar allt folk som använder diverse glitchar för att skaffa sig en fördel när dom spelar.
Det där med raketerna har att göra med att dom exploderar inte inom en viss radie ifrån dig.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

...Att det laggar så mycket på vissa servrar som kör Titan även om pingen är bra.

Medlem

Ibland så händer det att titanens sköld borde ha gått sönder... men den är fortfarande uppe så man kan ändå inte attackera den... utan man får fortsätta försvara silos eller försvara sin egen titan när dens sköld gått sönder

Medlem

Något sådant här?


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

typ Exakt, Ja....

stör mig som fan på sånt

Inaktiv

Att försöka komma ut när en Titan sprängs är som att befinna sej i Twilight Zone.
Är så dåligt att jag tycker dom kan fimpa den delen, åtminstone belöningen om man kommer ut.

Sedan när ett lag spelar bra tillsammans så får man ju låsa upp något extra, där borde det vara något annat som gör att alla strävar att spela i ett lag och jobba efter en order.

Medlem

Zipa, du får nog utveckla din beskrivninga av hur det är att komma ut från en exploderande titan. Menar du att det är svårt eller lätt?


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv
Skrivet av Burglar:

Zipa, du får nog utveckla din beskrivninga av hur det är att komma ut från en exploderande titan. Menar du att det är svårt eller lätt?

Jag har inget problem med lagg övrigt i spelet, men när laget lyckas slå ut
reaktorn och Titan förstörs har man väldigt lite tid på att ta sej ut,
sedan att de laggar så man knappt vet vilket håll man springer åt gör det
inte lätt att hinna ut. Känner att den delen i spelet förstör känslan av kvalité.

Medlem

Aha ok, men du får hoppas att du kommer in på en server där inte titanerna ligger jämsides när sköldarna har gått ner, för det är då det laggar som värst. För om det inte laggar så är det helt klart en upplevelse att bli jagad med kulor som viner runt öronen när du kutar som en gasell mot utgången


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Jag skaffade detta spel i fredags och tycker det är kanonbra men nästan varje gång jag ska ladda kartan "Cerbere Landing" så stängs spelet ned, Varför i h*****e gör det så? Fruktansvärt irriterande. Specielt när det är den jag gillar bäst!!! :evil:

1
Skriv svar