Problem med BF2 @ Spawn

Medlem
Problem med BF2 @ Spawn

Halo!

Fick BF2 som julklapp av snälla sambon här hemma

Dock så är det ett litet problem med spelet (Har sökt FZ forum samt Google utan resultat);

När man tar fram spawn screen så är musen reversad vilket jag inte vill ha (Upp och ner). Dock ingame så är musen reverse och korrekt.

Ruskit jobbigt när man ska välja vart man vill spawna.

Spelet är patchat till senaste versionen självklart.

Inte ska det väl vara såhär pass? Ska väl blåsa om spelet igen och kolla om det hjälper.

- mvh Sniper_Nr1 .. häckar väl runt @ Datorbutiken.com servrarna sen


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

mysko... bara i spawnscreen fönstret ?

GL HF på slagfältet


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

jupp jupp bara spawn screen.. bra skumt... blåst om spelet nu iaf... bara o patcha o boota om sedan.


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

okej blåst om spelet och Utan att ändra kontrollerna så är spawn menyn korrekt nu.

Men spawn menyn är väl inte kopplat till reverse mouse @ dom olika kontroll sektionerna (Land, Vehicles etc)? Provade förra gången att ändra alla till att vara icke reverse men endå så buggade spawn menyn.


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem
Skrivet av Sniper_Nr1:

Men spawn menyn är väl inte kopplat till reverse mouse @ dom olika kontroll sektionerna (Land, Vehicles etc)? Provade förra gången att ändra alla till att vara icke reverse men endå så buggade spawn menyn.

hmm.. förstår inte riktigt din fråga, men nej, dom är inte kopplade till den. jag tror att det alltid ska vara "normal" alltså inte reverse.. så det tror jag inte...


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

1
Skriv svar