Inaktiv
Bränna av 2142

Har probelm bränna av 2142 har någon gjor detta det funkar j u coppa med alkohol men det är antagligen nåt med ide t på spelet ???????

Medlem

sluta snylta på andra

Medlem

exackt.. vill du spela.. KÖP DET!..


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

Fattar dom aldrig eller? Försöka om och om igen, pff....Det börjar cirkulera runda ord i mitt huvud bara jag tänker på det....:)

Medlem

Ja, och ni som grinar och skvätter skenheliga tårar över detta är förmodligen helt perfekta antar jag. Som det brukar vara.

Hur som helst, original-DVD:n kanske har hamnat på golvet och han kan ha klivit på den så den blivit ordentligt sönderrepad, och tankat ner en ISO-fil så han kan bränna ut en ny skiva och fortsätta spela. Hur lång tid tror ni det kan ta att få en ersättningsskiva från EA (om det ens är möjligt)? 2 veckor? 1 månad?

Eller så kanske han har köpt en CD-nyckel för en billig penning i någon nätbutik så han kan spela med sina vänner nu över jullovet? Hur som helst så behöver han en fungerande CD-nyckel, och oavsett om han köper hela spelet i butik, eller bara CD-nyckeln, så har EA/DICE fått sina pengar.

Men om det nu är så att han vill kopiera spelet olagligt och sitta och spela singleplayer för sig själv, så låt honom göra det. Gillar han spelet så kommer han tids nog köpa det för att spela online, och gillar han det inte kommer han sluta spela, samt slipper lägga pengar på något som han inte gillar.

1
Skriv svar