Inaktiv
"Rösten" I Bf2

Någon som vet hur man stänger av rösten som talar om för en hur man ska spela... "right klick to zoom in" bla bla bla... blir tokig. Tips mottages tacksamt!

Medlem

Jag tyckte också den var jobbig men helt plötsligt så försvann den för mig(om jag minns rätt)

Medlem

rösten försvinner så fort han har sagt ALLT!.. den är för alla nybörjare, som gueid typ:P.. men det går inte att stänga av den, lyssna istället på han =).. kan lära sig en o en annan sak


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

Ja... om det är första gången man lirar så är det kanske bra, men jag har över 1300 timmar i bf2 så jag känner inte att "rösten" har något att komma med, får väll helt enkelt vänta tills den gått igenom alla repliker. Tack ändå.

Medlem

inte för vara dum, men om du nu har spelat 1300h varför har du då kvar "rösten", då borde du väll veta svaret själv ?.. startat en ny gubbe ?

-no hard feelings-


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av Fanster:

inte för vara dum, men om du nu har spelat 1300h varför har du då kvar "rösten", då borde du väll veta svaret själv ?.. startat en ny gubbe ?

-no hard feelings-

kanske installerat om

Medlem

hmm.. ja kanske det ja... =)hmmm.. undrar hur många gånger jag installerat om bf2... ligger nog nånstans över 10 ggr


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Det går att stänga av hans eviga tjat, ominstallation startar bara om hans tjat. Man ändrar i C:\Documents and Settings\"Användarnamn"\Mina dokument\Battlefield 2\Profiles\0001General.con\General.com
Dock minns jag inte exakt hur man gjorde men det går.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

Medlem

asså den går inte att stänga av men den kommer bara ibland för mig

Medlem
Skrivet av jonneponken:

asså den går inte att stänga av men den kommer bara ibland för mig

Jo det går bevisligen, ifall du orkat klicka på länken som maggot.se postade.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

det är väl bara gå in i ljud options och sänka ljudet på speaker till 0 ,,de funka för mig

Medlem
Skrivet av Harry Dajm:

det är väl bara gå in i ljud options och sänka ljudet på speaker till 0 ,,de funka för mig

Men då hör du inte någonting som spelet "säger" t.ex att teamets flaggor håller på att tas över osv.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv
Skrivet av Burglar:
Skrivet av Harry Dajm:

det är väl bara gå in i ljud options och sänka ljudet på speaker till 0 ,,de funka för mig

Men då hör du inte någonting som spelet "säger" t.ex att teamets flaggor håller på att tas över osv.

jodå ..jag hör allt sånt med..tror jag ..hör när flaggor blir gråade och allt som commandern säger ..men det kanske är nåt mer mann missar ..ska testa spela med speakerrösten på ett tag ..

Medlem

Kommentatorn är ju skönast. Tänker tillbaks på mine varje gång när jag hör den

Medlem

hehe.. det har du faktiskt rätt i.. det gör man


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

den försvinnner efter attt den har berättat allt den e ju bra att ha lär en en hel del om man lyssnar

Inaktiv
Skrivet av eim:

Någon som vet hur man stänger av rösten som talar om för en hur man ska spela... "right klick to zoom in" bla bla bla... blir tokig. Tips mottages tacksamt!

Jag tror den försvinnner av sig själv när den har berättat allting!

Medlem
Skrivet av smyrex:
Skrivet av eim:

Någon som vet hur man stänger av rösten som talar om för en hur man ska spela... "right klick to zoom in" bla bla bla... blir tokig. Tips mottages tacksamt!

Jag tror den försvinnner av sig själv när den har berättat allting!

jag tror du har rätt


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

1
Skriv svar