Lite hjälp med sniperbössan tack.

Medlem
Lite hjälp med sniperbössan tack.

Jag har precis låst upp den där "Stabilizer"-prylen. Men hur använder jag den?...


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

I inzoomat läge, så trycker du ner sprint knappen

Medlem

Har du en mus med en tumknapp på sidan så kan du alltid binda sprintknappen till den. Känns väldigt naturligt att stabilisera vapnet på det viset.

Medlem

Vänj dig vid gungandet, jag glömmer jämt att använda den......

SRS ftw

Medlem

Den är bra, men bara på låååånga avstånd och små smål, typ ett litet "huvud" som syns eller liknande... och då med det upplåsta sniper geväret. men jag håller med fåregående talare... vänj dig vid gungandet istället

Medlem
Skrivet av Pumpa:

I inzoomat läge, så trycker du ner sprint knappen

Aha, det var därför jag inte fick det att fungera! jag har nämligen inte sprintknappen bunden till något (jag kör med dubbeltap). Thx


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem
Skrivet av Syrfid:

Vänj dig vid gungandet, jag glömmer jämt att använda den......

SRS ftw

Jo det håller jag med om, men när man ska skjuta på nått som ligger och trycker bakom nån vägg eller nått likande är det niiiiice (med Borat röst) att ha den leksaken

Medlem

jag har aldrig tänkt på ifall det gungar eller inte =/

Medlem

Så bra för dig, då behöver du ju inte ens bry dig om att låsa upp den där stabilisatorn.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

näe fast jag har nog gjort det ändå =/

Inaktiv

Jag använder aldrig Stabilisatorn, tycker den är rättså onödig... man kan lika gärna vänta på att siktet ska gå upp i huvudhöd och knäppa gubben eller så är det bara lägga ett skott mot halsen och hoppas på att träffa huvudet annars så är det stor skans att träffa överkroppen där man ändå gör ganska så stor skada. men som Raven sa, den är bra på långa avstånd men ärligt.. det finna nästan ingen stans du kan se på långa avstånd, det är för grummligt på vissa banor och i det avstånd du se kan man lika gärna skita i stabilisatorn.

Medlem

Använder den väldigt sällan och när jag väl använder den så blir det till Lambert Carbine.


signatur

Freshly dared, the half won.

1
Skriv svar