Laggigt som commander.

Inaktiv
Laggigt som commander.

Är det bara för mig som det är ruskigt laggigt när man använder 3dkartan som commander?

T ex när man vill klicka omkring så inzoomat som möjligt eller precisionsplacera ett supplydrop som man brukar göra i bf2 så hänger kartan inte alls med där man klickar.

Jag vet inte om det bara är jag som har detta problemet men jag kan inte alls spela commander när det är så här.

Otroligt frustrerande att det inte kan fungera lika bra som i bf2.

Så jag tänkte att till att börja med ta reda på om detta problem bara finns hos mig eller om det är ett välkänt problem.

Medlem

Det är likadant ibland när jag ska placera ut utrustning till min karaktär, plötsligt så håller jag på att dra en motion-mine till min sniper. Det är väl bara så spelet är... man får bita ihop helt enkelt


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Har tänkt på samma sak, och jo, jag håller med dig. Riktigt jobbigt att uppleva det här lagget. Du trycker på ett ställe, och efter en sekund kommer den dit. Då har du hunnit byta ställe, så kartan ligger alltid steget efter.

Finns en enkel lösning. Spela inte commander


signatur

snestreck woicer

Inaktiv

Jag har inte haft några problem med att spela Commander.

Nu har jag inte spelat många gånger som commander, men det har blivit några timmar i allt. Men fram tills nu har jag inte haft några problem.

Kan det vara Ram/dator eller rent af server problem?

Inaktiv

Hoppas lite fler folk kan skriva här och säga om ni har problem med att kartan laggar när ni spelar som commander.

Jag är ganska säker på att felet inte ligger hos mig utan i spelet. Men fler svar behövs.

1
Skriv svar