Frux (25) söker ventpolare (18+) för public

Medlem
Frux (25) söker ventpolare (18+) för public

Söker ventpolare 18+ för att få lite mer djup och teamplay i publicspelet. Har inte fått med någon av mina IRL-polare till Battlefields förlovade land tyvärr.

Letar efter en vettig klan/person/personer att hänga med när det kopplas av med public. Har lång erfarenhet av teamplay och klanspel från CS, WoW, BF2 (över 350 h speltid) m.m. Är dock inte intresserad av klanmatcher till BF2142, än iaf.

Spelar rätt varierat men föredrar infanteri på täta banor, givetvis alltid i squad, och gillar att tänka och överlista fienden. Försöker göra bra ifrån mig när jag spelar och ligger rätt ofta i toppen på scoreboard.

Blir ca 2 timmar om dagen, oftast på 64-spelarservrar eftersom jag gillar de stora banorna och det höga tempot.

Hur bra du/ni är är dock mindre viktigt så länge ni är vettiga och trevliga. Svara här eller skicka PM.

Medlem

Om du står med ett gäng weekend gamers som mest spelar för att det är kul å inte alltid för att ligga i topp (fast det gör vi ändå) så kan du alltid kolla in www.rabarbersquad.se

Medlem

Rabarbersquad for teh win!


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Låter skoj läste lite på rabarbers sida känns som lagom skön attityd och avslappnat


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar