EA: Anmäl statspadders

Medlem
EA: Anmäl statspadders

Nu har EA lagt ut lite information hur du kan anmäla statspadders.

Hur du tar kort och skickar screenshot
Här kan du skicka in bilder & info på statspaddern

Härlig funktion. Hoppas dom största fiskarna ryker nu! Ser ni något där ute, så skicka in.


signatur

snestreck woicer

Medlem

grejen är att jag fattar inte hur statspadders gör så jag kan aldrig leta reda på dom och ta screens ^^

Medlem

Om du ser att en spelare, ingame har en poäng som är mer än det vanliga, dvs överdrivet högt kan du nästan vara säker på att personen använder sig av en bugg för att få poäng.

Ser du detta, så ta en print och skicka in till EA.
Jag lovar att du får det svårt att missa en statspadder som är igång på en server om du tittar på poänglistan.


signatur

snestreck woicer

Medlem

Går o köper ett spel för runt 500 spänn för att sedan fuska? Vad är det för mening? Borde finnas ett behandlingshem för fuskare.

Medlem
Skrivet av CoolOn:

Går o köper ett spel för runt 500 spänn för att sedan fuska? Vad är det för mening? Borde finnas ett behandlingshem för fuskare.

Vore det inte bättre med ett "avrättningshem"


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Heh, ja, varför inte? Då får de känna på verkligheten, tjaa, om det nu finns en sån efter detta. Skitbra! Tjao!

Medlem

Har anmält flera, nu är det dags att ta dom som använder andra typer av fusk också...

Medlem

Dom som gjort stat cheating på blyfri servern åker på vår banlist, dock samlar ju inte bf2142cc snapshots som vi kunde ha skickat in till EA, annars hade det varit great...
men om ni vill se Blyfri serverns Banlist kan ni gå på Http://www.gamescemetery.com/blyfri/banlist.xml
vem vet ni kanske stöter på en av dom vi har bannat

Medlem

Dom flesta som blivit bannade verkar ha svurit, vilket får mig att tänka på en runda BF2 för ett bra tag sedan, jag blev skjuten i ryggen när jag skulle ta ett plan och skrev ett "wtf!?" då blev _jag_ bannad.... ja jösses, detta löjliga svordomsfilter.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Japp håller med, klart barnsligt, slå på TV'en en eftermiddag och du hör betydligt grovare svordomar än så.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

nja wtf och sådant kommer man undan med, svordomsfiltret vi använder är för hela svordomar, tänker inte ge exempel. men om jag minns det rätt så är det svär i fulla ord 2-3 gånger så kickar boten dig, sedan om du går in och gör det 1-2 gånger så blir man bannad... i allafall ska den stå på det.

1
Skriv svar