"Losing key packets" problemet

Medlem
"Losing key packets" problemet

Hej. Jag har hört att det har funnits en tråd om det här problemet förut men jag hittade inte den.

Jag börjat lira bf2 för kanske 2 veckor sen och allt har gått bra till. Alltså version 1.4 var det jag spelade. men igår så blev jag kickad från en server och det stod "Losing key packets". Jag uppdaterade idag till 1.41 och hoppades att det fixar sig, men det gjorde inte det. Så nu har jag reinstallat bf2 och installerat 1.41 full och samma sak händer. Jag är inne på en serer i 2min kanske och blir kickad utav punkbuster som säger: Losing key packets.

Någon som har en lösning på detta?

/mvh Micke

Medlem

w00t.. har aldrig hört förut !?!?!?.. har du någon brandvägg igång eller så? vet faktiskt inte vad problemet kan vara. men kolla på pbs hemsida.. www.evenbalance.com , prova uppdatera pb oxå..


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Jag har endast nod32 igång och det har jag kunnat spela bf2 med i flera månader. Jag har stängt av windows firewall ifall att det skulle göra ngt, men det hälper inte heller. Har uppdaterat PB till senaste.
Jag har skrivit till punkbuster support, jag har beskrivit mitt problem lite utförligare där, här kan ni se:
http://www.evenbalance.com/troubleticket/update_ticket.php?ti...

Medlem

Shadow, har du uppdaterat Punkbuster? Man kan ladda ner en uppdateringsfil från evenbalance som du kan köra lite då och då för att hålla filerna up-to-date.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Jag har gjort det. Om ni kollar länken jag gav högre upp så kan ni se vad pb support har sagt

Medlem

japp.. och har du fått nått svar ??


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

1
Skriv svar