Har BF2 Hitboxproblemet blivit bättre med nya pathar?

Inaktiv
Har BF2 Hitboxproblemet blivit bättre med nya pathar?

Jag har spelat Bf2 till och från rätt mycket, men sen några månader tillbaka fick jag nog av att sikta rakt på någons huvud och missa, gång på gång... att skjuta iväg missiler som flyger igenom helikoptrar, att med sniperbössen sätta klockrena headshots som inte registreras.. nog får va nog helt enkelt!

Är det nån av er som vet om detta har åtgärdats på nåt sätt eller om det finns något sätt att fixa till det?
Jag skulle så lätt spela BF2 igen om det bara fanns en lösning på det här, jag hatar att sätta skotten klockrent och ändå 'missa'. Har ju för fan spelat FPS i snart tio år så lite siktkänsla har man ändå.

Tackar för svar, mvh Modemis

Inaktiv

- Vet ni vad DICE gör på sina personalfester?

...

- De buggar!

Medlem

Det har nog blivt bättre, med det ja.. men inte med helis. det suger fortfarande. kan skjuta en TV-missil rakt igenom en heli flera gånger


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

Inget nytt på hitboxfronten.

Medlem
Skrivet av Andykin:

- Vet ni vad DICE gör på sina personalfester?

...

- De buggar!

men då måste dom ha personalfester varje dag ??


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

det kanske förklarar varför jag inte träffade fanskapen även fast jag hade snipern 100% siktad på deras huvuden! blir sur som fan

Medlem

Jag testade med 400 enligt beskrivningen i din länk. Det kändes som om jag var full när jag spelade. Skall testa lite andra värden

1
Skriv svar