Battlefield Gotland

Medlem
Battlefield Gotland

Vad heter Battlefield Gotlands hemsida ?? hittar den inte på google


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Menar du Invasion Gotland?

Deras hemsida funkar dock inte längre


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

nej nej... Battlefield gotland servrarna i spelet ;P


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

vad har hänt? blev någon kickad från gotland


signatur
Inaktiv
Skrivet av Svengelska:

vad har hänt? blev någon kickad från gotland

Hmmm. Brukar ju vara statspaddarnas paradis. Har för mig att det bara är admins där dom veckorna det är två torsdagar:P

Medlem

Tycker att Battlefield Gotland har skit bra servrar.. bra admins osm sånt.. älskar att spela på dom.. inte lika mycket nadespawn som på TV2 servarna


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

Märkligt. Dom gångerna jag vart inne där så har det varit en enda röra alltihop. Statspaddare och spawn/baserape så det står härliga till. Men jag kanske glömde att klicka i rutan "Inga fjortisar" i server browsern;)

Medlem

Jag har blivit kickad från en av Gotlands servrar en gång
Någon whinande snorunge fick för sig att jag fuskade. Av någon anledning kollade inte admin om jag gjorde det och vad min åsikt var.
Kunde gå in igen efter några minuter och redde då upp missförståndet med admin som insåg att han gjort fel.

Medlem

W1shmast3r.. är inte du admin på någon BF2 server??


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

jag är admin överallt;) skämt å sido. nej, men jag har vart. men tyckte att jag inte hade tiden som krävdes för att göra ett bra admin jobb.

Medlem
Skrivet av W1shmast3r:

jag är admin överallt;) skämt å sido. nej, men jag har vart. men tyckte att jag inte hade tiden som krävdes för att göra ett bra admin jobb.

jag visste det.. kommer inte på vilken server det var på... men DU! kickade mig för att en av dina klan polare TK mig och jag punichade.. du skrev: Goodbye Fanster...


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av Fanster:
Skrivet av W1shmast3r:

jag är admin överallt;) skämt å sido. nej, men jag har vart. men tyckte att jag inte hade tiden som krävdes för att göra ett bra admin jobb.

jag visste det.. kommer inte på vilken server det var på... men DU! kickade mig för att en av dina klan polare TK mig och jag punichade.. du skrev: Goodbye Fanster...

Han skrev att han var en dålig admin... Så du har säkert rätt


signatur

Alfa Bertil

Inaktiv
Skrivet av Fanster:

jag visste det.. kommer inte på vilken server det var på... men DU! kickade mig för att en av dina klan polare TK mig och jag punichade.. du skrev: Goodbye Fanster...

Skulle aldrig göra så. Du blandar nog ihop mig med nån annan isf. Och anledningen till att jag slutade som admin var att jag hade för dåligt med tid. Om spelet skall fungera så som jag vill. D.v.s rent spel, inget tk, statspadding m.m då har man som ensam admin på en server fullt upp. Det kan jag lova er. Men jag har aldrig kickat nån som inte gjort sig förtjänt av det.

Medlem

hehe.. okej , men då tar jag på fel ;P. ber om ursäkt för det. men det var en admin på en server som hette något liknande som ditt FZ nick. och trodde det var du :/..


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

Nemas problemas

Medlem
Skrivet av W1shmast3r:

Märkligt. Dom gångerna jag vart inne där så har det varit en enda röra alltihop. Statspaddare och spawn/baserape så det står härliga till. Men jag kanske glömde att klicka i rutan "Inga fjortisar" i server browsern;)


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Hur kommer amn in på BF2-frågor o grejer på datorbutikens hemsida???:\

Medlem
Skrivet av BOSS:

Hur kommer amn in på BF2-frågor o grejer på datorbutikens hemsida???:\

http://gaming.datorbutiken.com

1
Skriv svar